Muzejsko-edukacijski projekti u nastavi Likovne umjetnosti

Obrazovna djelatnost muzeja u Hrvatskoj temelji se ponajprije na suradnji muzeja i obrazovno-odgojnih institucija. Prednosti učenja u muzeju, potvrđene u praksi, višestruko su istaknute i u dosadašnjoj stranoj i domaćoj literaturi. Unatoč tome, spomenuta suradnja u Hrvatskoj nije sustavno provedena...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318140/Details
Matična publikacija: Partnerstvo. Knjiga sažetaka sa VII. skupa muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2012.
Glavni autori: Alviž, Josipa (-), Nestić, Jasmina (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 03043naa a2200241uu 4500
008 131111s2012 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)607379 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 448  |a Alviž, Josipa 
245 1 0 |a Muzejsko-edukacijski projekti u nastavi Likovne umjetnosti /  |c Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Museum-educational projects in the teaching of visual arts 
300 |a 50  |f str. 
520 |a Obrazovna djelatnost muzeja u Hrvatskoj temelji se ponajprije na suradnji muzeja i obrazovno-odgojnih institucija. Prednosti učenja u muzeju, potvrđene u praksi, višestruko su istaknute i u dosadašnjoj stranoj i domaćoj literaturi. Unatoč tome, spomenuta suradnja u Hrvatskoj nije sustavno provedena na službenoj razini i prvenstveno ovisi o pojedinačnom angažmanu i dobroj volji odgojitelja, odnosno nastavnika. Izlaganjem se želi istaknuti nužnost sustavnoga povezivanja muzejskih i obrazovno-odgojnih institucija na primjeru srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost. Takav oblik suradnje podrazumijeva revidiranje Nastavnoga plana i programa pozivanjem na smjernice Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Postojeći zapadnoeuropski modeli usklađivanja školskoga kurikuluma s muzejima i drugim kulturnim institucijama poticajan su primjer raznolikih mogućnosti ostvarivih i u domaćoj sredini. S njima su putem studijskoga programa upoznati i studenti nastavničkoga smjera diplomskoga studija Odsjeka za povijest umjetnosti u Zagrebu, budući srednjoškolski profesori Likovne umjetnosti i muzejski pedagozi, koji pokazuju sve veći interes za mogućnosti neformalnoga vanučioničkoga učenja u muzeju. Taj se interes ogleda u odabiru tema diplomskih radova, osmišljavanju muzejskih radionica, suradnji s muzejskim pedagozima i slično. Studentski radovi i aktivnosti bit će predstavljeni izlaganjem kao doprinos budućoj kvalitetnijoj i sustavnijoj povezanosti muzejskih i odgojno-obrazovnih ustanova. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1012654-1073 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301080-1075 
546 |a HRV 
690 |a 6.05 
693 |a muzejsko-edukacijski projekti, radionička nastava, metodičke vježbe, nastava Likovne umjetnosti, Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb), Odsjek za povijest umjetnosti (Zagreb)  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a museum-educational project, workshop teaching, methodical exercises, visual arts education, Museum of Arts and Crafts (Zagreb), Department of Art History (Zagreb)  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |a VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem (14. - 16. 11. 2012. ; Rijeka, Hrvatska)  |t Partnerstvo. Knjiga sažetaka sa VII. skupa muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem.  |d Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2012.  |n Bede, Lana ; Margetić, Mirjana  |g str. 50 
700 1 |9 536  |a Nestić, Jasmina  |4 aut 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Ostalo - Predavanje - Sazetak  |t 1.13 
999 |c 318140  |d 318138