Muzejsko-edukacijski projekti u nastavi Likovne umjetnosti
Obrazovna djelatnost muzeja u Hrvatskoj temelji se ponajprije na suradnji muzeja i obrazovno-odgojnih institucija. Prednosti učenja u muzeju, potvrđene u praksi, višestruko su istaknute i u dosadašnjoj stranoj i domaćoj literaturi. Unatoč tome, spomenuta suradnja u Hrvatskoj nije sustavno provedena...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318140/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Partnerstvo. Knjiga sažetaka sa VII. skupa muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2012. |
Glavni autori: | Alviž, Josipa (-), Nestić, Jasmina (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 03043naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2012 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)607379 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 448 |a Alviž, Josipa | |
245 | 1 | 0 | |a Muzejsko-edukacijski projekti u nastavi Likovne umjetnosti / |c Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Museum-educational projects in the teaching of visual arts | |
300 | |a 50 |f str. | ||
520 | |a Obrazovna djelatnost muzeja u Hrvatskoj temelji se ponajprije na suradnji muzeja i obrazovno-odgojnih institucija. Prednosti učenja u muzeju, potvrđene u praksi, višestruko su istaknute i u dosadašnjoj stranoj i domaćoj literaturi. Unatoč tome, spomenuta suradnja u Hrvatskoj nije sustavno provedena na službenoj razini i prvenstveno ovisi o pojedinačnom angažmanu i dobroj volji odgojitelja, odnosno nastavnika. Izlaganjem se želi istaknuti nužnost sustavnoga povezivanja muzejskih i obrazovno-odgojnih institucija na primjeru srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost. Takav oblik suradnje podrazumijeva revidiranje Nastavnoga plana i programa pozivanjem na smjernice Nacionalnoga okvirnoga kurikuluma za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2011.). Postojeći zapadnoeuropski modeli usklađivanja školskoga kurikuluma s muzejima i drugim kulturnim institucijama poticajan su primjer raznolikih mogućnosti ostvarivih i u domaćoj sredini. S njima su putem studijskoga programa upoznati i studenti nastavničkoga smjera diplomskoga studija Odsjeka za povijest umjetnosti u Zagrebu, budući srednjoškolski profesori Likovne umjetnosti i muzejski pedagozi, koji pokazuju sve veći interes za mogućnosti neformalnoga vanučioničkoga učenja u muzeju. Taj se interes ogleda u odabiru tema diplomskih radova, osmišljavanju muzejskih radionica, suradnji s muzejskim pedagozima i slično. Studentski radovi i aktivnosti bit će predstavljeni izlaganjem kao doprinos budućoj kvalitetnijoj i sustavnijoj povezanosti muzejskih i odgojno-obrazovnih ustanova. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1012654-1073 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301080-1075 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.05 | ||
693 | |a muzejsko-edukacijski projekti, radionička nastava, metodičke vježbe, nastava Likovne umjetnosti, Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb), Odsjek za povijest umjetnosti (Zagreb) |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a museum-educational project, workshop teaching, methodical exercises, visual arts education, Museum of Arts and Crafts (Zagreb), Department of Art History (Zagreb) |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |a VII. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem (14. - 16. 11. 2012. ; Rijeka, Hrvatska) |t Partnerstvo. Knjiga sažetaka sa VII. skupa muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem. |d Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2012. |n Bede, Lana ; Margetić, Mirjana |g str. 50 | |
700 | 1 | |9 536 |a Nestić, Jasmina |4 aut | |
942 | |c RZB |u 2 |v Nista |z Ostalo - Predavanje - Sazetak |t 1.13 | ||
999 | |c 318140 |d 318138 |