|
|
|
|
LEADER |
02091naa a2200241uu 4500 |
005 |
20131205155122.0 |
008 |
131111s2013 xx 1 hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)618527
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
245 |
1 |
0 |
|a Perspektive interkulturalnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj /
|c Neven Hrvatić.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Perspective of Intercultural upbringing and education in Croatia
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Temeljna pitanja interkulturalnoga i obrazovanja na manjinskim jezicima u Hrvatskoj proizlaze iz prihvaćenoga odnosa, stava prema multikulturalnom društvu. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja formira se unutar dihotomnih zahtjeva: obrazovanja u funkciji otkrivanja i poticaja razvoja pojedinca prema univerzalnim obilježjima, koja će ga učiniti sličnim drugima, ili preferiranja suprotnog procesa - odgoja i obrazovanja u pravcu uključivanja u određene skupine i zajednice s posebnom kulturom (ili proces osiguravanja prava na postojanje i izražavanje vlastitih obilježja). Interkulturalni bi kurikulum trebao predvidjeti uvođenje novih pedagoških pristupa, metoda i praksi na razini škole i razreda, koji pomažu razviti kod učenika (kritički) osjećaj vlastitoga kulturnog identiteta te kroz njega i razumijevanje različitog nacionalnog i etničkog identiteta, kako bi mogli otkriti zajedničku humanost koja nadilazi sve kulturne i druge razlike, što je posebno razvidno i za odgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.07
|
693 |
|
|
|a Interkultiralni odgoj i obrazovanje, Hrvatska, Romi
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a Intercultural upbringing and education, Croatia, Roma
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
|
|
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|a Stručni skup vjeroučitelja Varaždinske biskupije - Interkulturalni odgoj i obrazovanje kroz prizmu vjerskog odgoja: problem i perspektiva (Romska nacionalna manjina) (7.01.2013. ; Petrijanec, Hrvatska)
|
942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Strucni - Pozvano - ppt
|t 3.16
|
999 |
|
|
|c 318246
|d 318244
|