Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utjecaj nekih osoba na znaje plivanja tijekom odrastanja kod studentica i studenata. Pretpostavka je da osobe koje okružuju dijete u dobra odrastanja ne utječu u jednakoj mjeri na znanje plivanja te smo željeli utvrditi tko i koliko ima utjecaj na znanje plivan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318508/Details
Matična publikacija: Zbornik radova 12. hrvatskog savjetovanja o obuci neplivača "Individualizacija rada u području obuke neplivača"
2012
Glavni autori: Fučkar Reichel, Ksenija (-), Špehar, Natalija (Author), Gošnik, Jelka
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://bib.irb.hr/datoteka/649871.2012Analiza_utjecaja_na_znanje_plivanja_kod_studenata_PMF_u_Zagrebu.doc
LEADER 02909naa a2200253uu 4500
005 20131205132955.0
008 131111s2012 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)649871 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Fučkar Reichel, Ksenija 
245 1 0 |a Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu /  |c Fučkar Reichel, Ksenija ; Gošnik, Jelka ; Špehar, Natalija. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Analysis of impact on swimming knowledge among students of Faculty of Science on University of Zagreb 
300 |a 61-65  |f str. 
520 |a Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utjecaj nekih osoba na znaje plivanja tijekom odrastanja kod studentica i studenata. Pretpostavka je da osobe koje okružuju dijete u dobra odrastanja ne utječu u jednakoj mjeri na znanje plivanja te smo željeli utvrditi tko i koliko ima utjecaj na znanje plivanja. Ponuđene varijable su: roditelji, baka i djed, sestra i/ili brat, prijatelji, profesori u osnovnoj školi, profesori u srednjoj školi i učitelji u školi plivanja. Također smo željeli utvrditi postoji li statistički značajna razlika između studentica i studenata. Istraživanje je provedeno na uzorku od ukupno 574 studenta ( 372 (64, 81%) studentica i 195 (33, 97%) studenata) prve godine Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Iz rezultata je vidljivo da roditelji imaju najveći utjecaj na znanje plivanja kako na ukupnu populaciju tako i promatrano odvojeno za žensku i mušku populaciju studenata nakon čega slijede prijatelji (srednje vrijednosti utjecaja 1, 89 za studentice i 2, 37 za studente). Rezultati t testa su pokazali da je jedina statistički značajna razlika na razini značajnosti p<0, 05 između studenata i studentica nađena za utjecaj braće i sestara na znanje plivanja. Rezultati Newman-Keuls testa kojim je testirana razlika između utjecaja pojedinih osoba na znanje plivanja ukupne populacije studenata su pokazali statistički značajnu razliku između utjecaja većine osoba uz izuzetak razlike između utjecaja sestra i/ili brat i prijatelja (p=0.991867). 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a utjecaj, plivačko znanje, studenti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a influence, swimming knowledge, male students  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Špehar, Natalija  |4 aut 
700 1 |9 759  |a Gošnik, Jelka  |4 aut 
773 0 |a 12. hrvatsko savjetovanje o obuci neplivača "Individualizacija rada u području obuke neplivača" (18.-20.10.2012. ; Rijeka, Hrvatska)  |t Zbornik radova 12. hrvatskog savjetovanja o obuci neplivača "Individualizacija rada u području obuke neplivača"  |d 2012  |g str. 61-65 
856 |u http://bib.irb.hr/datoteka/649871.2012Analiza_utjecaja_na_znanje_plivanja_kod_studenata_PMF_u_Zagrebu.doc 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.09 
999 |c 318508  |d 318506