Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318747/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene Maja Ljubetić ; Branimir Mendeš (ur.) |
Glavni autori: | Šagud, Mirjana (-), Jurčević-Lozančić, Anka (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Šagud, M. (2012). Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse: Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse. Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene.
Chicago stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse: Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse." 2012.
MLA stil citiranjaŠagud, Mirjana. "Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse: Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse." 2012.