Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:318747/Similar
Matična publikacija: Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene
Maja Ljubetić ; Branimir Mendeš (ur.)
Glavni autori: Šagud, Mirjana (-), Jurčević-Lozančić, Anka (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Šagud, M. (2012). Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse: Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse. Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene.

Chicago stil citiranja

Šagud, Mirjana. "Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse: Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse." 2012.

MLA stil citiranja

Šagud, Mirjana. "Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse: Značenje kritičke refleksije i samorefleksije za istraživanje i unapređivanje pedagoške prakse." 2012.