Kako se ono zove onaj Nijemac? Vrste i poremećaji pamćenja
Ima li nešto u čemu se bez pogovora slažu psiholozi i laici, onda je to u tvrdnji da naše pamćenje nije savršeno. Što je i točno. No tu negdje i staje slaganje, a otpočinju rasprave o sljedećim pitanjima: Kako se događa pamćenje? Je li to uopće moguće istraživati? Koliko dugo se pamti? Što se sve pa...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:319595/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovori Čorkalo Biruški, Dinka |
Glavni autor: | Vranić, Andrea (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 01807naa a2200205uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20160902133621.0 | ||
008 | 131121s2009 xx eng|d | ||
035 | |a (CROSBI)411995 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 1013 |a Vranić, Andrea | |
245 | 1 | 0 | |a Kako se ono zove onaj Nijemac? Vrste i poremećaji pamćenja / |c Vranić, Andrea. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a What's the name of that German?: Memory systems and memory disorders | |
300 | |a 143-163 |f str. | ||
520 | |a Ima li nešto u čemu se bez pogovora slažu psiholozi i laici, onda je to u tvrdnji da naše pamćenje nije savršeno. Što je i točno. No tu negdje i staje slaganje, a otpočinju rasprave o sljedećim pitanjima: Kako se događa pamćenje? Je li to uopće moguće istraživati? Koliko dugo se pamti? Što se sve pamti? A zašto se nekada ne pamti? I kad se ne pamti, znači li to da se ne pamti baš ništa ili nešto ipak da? Praktično gledano, pamćenje je sposobnost živčanog sustava da koristi iskustvo. Ono može imati najrazličitije oblike - od jednostavnih do složenih, od visoko specifičnih do vrlo općih, od manje bitnih do fundamentalnih. Mnogobrojni oblici pamćenja se opažaju, istražuju i mjere kod različitih organizama, na različitim razinama analize, iz različitih kutova gledanja, oslanjajući se na puno različitih pristupa i metoda istraživanja. U ljudi pamćenje doseže svoju evolucijsku kulminaciju i možda upravo zato su poremećajima pamćenja oni najviše pogođeni. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301683-1417 | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.06 | ||
773 | 0 | |t Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovori |d Zagreb : Školska knjiga, 2009 |n Čorkalo Biruški, Dinka |z 9789530307186 |g str. 143-163 |w ffzg.(HR-ZaFF)230066 | |
942 | |c POG |u 4 |z Ostalo |t 1.17 | ||
999 | |c 319595 |d 319593 |