Sustav upravljanja kvalitetom cjeloživotnog obrazovanja
Tekst se temelji na analizi uzročno-posljedičnih odnosa koji povezuju društvo znanja i proces cjeloživotnog učenja. Političke, povijesne i ekonomske kategorije osvjetljavaju tu problematiku. Strategija obrazovanja odraslih podrazumijeva cjeloživotno učenje, a kod nas se postepeno razvija uvažavajući...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:320126/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Lifelong learning for sustainable development str. 371-378 |
| Glavni autor: | Marinković, Renata (-) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://www.ufri.uniri.hr/data/book_2.pdf |
| LEADER | 01358nam a22001937a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205155448.0 | ||
| 008 | 131126b2008 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 603 |a Marinković, Renata | |
| 245 | 1 | 0 | |a Sustav upravljanja kvalitetom cjeloživotnog obrazovanja / |c Renata Marinković. |
| 246 | |a System of quality control in lifelong learning | ||
| 300 | |a 371-378 |f str. | ||
| 520 | |a Tekst se temelji na analizi uzročno-posljedičnih odnosa koji povezuju društvo znanja i proces cjeloživotnog učenja. Političke, povijesne i ekonomske kategorije osvjetljavaju tu problematiku. Strategija obrazovanja odraslih podrazumijeva cjeloživotno učenje, a kod nas se postepeno razvija uvažavajući istovremeno međunarodna iskustva kao i vlastite specifičnosti te iskustva prošlosti. Ovo je problematika globalizacijske naravi pa je tim procesima dan međunarodni značaj. | ||
| 693 | |a cjeloživotno učenje, obrazovanje odraslih, međunarodna iskustva, globalizacija | ||
| 700 | |4 aut | ||
| 773 | 0 | |a Cjeloživotno učenje za održivi razvoj |d Rijeka : Učiteljski fakultet, 2008. |g str. 371-378 |h sv. 2 |n urednice Vinka Uzelac, Lidija Vujičić. |t Lifelong learning for sustainable development |z 9789539844545 | |
| 856 | |u http://www.ufri.uniri.hr/data/book_2.pdf | ||
| 942 | |c CLA |t 1.16.1 |u 2 |v recenzirano | ||
| 999 | |c 320126 |d 320123 | ||


