Sustav upravljanja kvalitetom cjeloživotnog obrazovanja

Tekst se temelji na analizi uzročno-posljedičnih odnosa koji povezuju društvo znanja i proces cjeloživotnog učenja. Političke, povijesne i ekonomske kategorije osvjetljavaju tu problematiku. Strategija obrazovanja odraslih podrazumijeva cjeloživotno učenje, a kod nas se postepeno razvija uvažavajući...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:320126/Details
Matična publikacija: Lifelong learning for sustainable development
str. 371-378
Glavni autor: Marinković, Renata (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.ufri.uniri.hr/data/book_2.pdf
LEADER 01358nam a22001937a 4500
005 20131205155448.0
008 131126b2008 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 603  |a Marinković, Renata 
245 1 0 |a Sustav upravljanja kvalitetom cjeloživotnog obrazovanja /   |c Renata Marinković. 
246 |a System of quality control in lifelong learning 
300 |a 371-378  |f str. 
520 |a Tekst se temelji na analizi uzročno-posljedičnih odnosa koji povezuju društvo znanja i proces cjeloživotnog učenja. Političke, povijesne i ekonomske kategorije osvjetljavaju tu problematiku. Strategija obrazovanja odraslih podrazumijeva cjeloživotno učenje, a kod nas se postepeno razvija uvažavajući istovremeno međunarodna iskustva kao i vlastite specifičnosti te iskustva prošlosti. Ovo je problematika globalizacijske naravi pa je tim procesima dan međunarodni značaj. 
693 |a cjeloživotno učenje, obrazovanje odraslih, međunarodna iskustva, globalizacija 
700 |4 aut 
773 0 |a Cjeloživotno učenje za održivi razvoj  |d Rijeka : Učiteljski fakultet, 2008.  |g str. 371-378  |h sv. 2  |n urednice Vinka Uzelac, Lidija Vujičić.  |t Lifelong learning for sustainable development  |z 9789539844545 
856 |u http://www.ufri.uniri.hr/data/book_2.pdf 
942 |c CLA  |t 1.16.1  |u 2  |v recenzirano 
999 |c 320126  |d 320123