|
|
|
|
LEADER |
01648naa a2200205uu 4500 |
005 |
20180113160006.0 |
008 |
131105s2013 xx hrv|d |
022 |
|
|
|a 0351-1944
|
035 |
|
|
|a (CROSBI)657874
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|9 865
|a Borjan, Etami
|
245 |
1 |
0 |
|a Rethinking the Traditional in Ethnographic Film: Representation, Ethics and Indigeneity /
|c Etami Borjan.
|
300 |
|
|
|f str.
|
520 |
|
|
|a Ernesto De Martino jedan je od najznačajnijih talijanskih etnologa koji je istraživao utjecaj katoličanstva na poganske obrede u pokrajinama na jugu Italije. Zbog njegovog kritičkog odnosa prema uvriježenim eurocentričnim kategorijama u poslijeratnoj europskoj antropologiji, smatraju ga pionirom moderne talijanske antropologije. Najpoznatiji je po istraživanju tarantizma - glazbeno-plesnog obreda koji se često prakticirao na jugu u poslijeratnoj Italiji. Osim istraživanja talijanskih magijskih fenomena, De Martino se bavio odnosom religije i magije u modernom svijetu te utjecajem katoličanstva na narodnu vjersku tradiciju. U kasnijim djelima, pod utjecajem Antonija Gramscija, sve više se počinje baviti subverzivnom ulogom poganskih obreda u odnosu na hegemonijsku kulturu.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301070-1055
|
546 |
|
|
|a HRV
|
693 |
|
|
|a postcolonial ethnographic film, auto-ethnography, indigenous cinema and media, collaborative ethnographic film, community ethnographic film, experimental ethnographic film
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|t Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva
|x 0351-1944
|
942 |
|
|
|c CLA
|t 1.26
|u 2
|z Znanstveni - clanak
|g Prihvacen
|
999 |
|
|
|c 320127
|d 320124
|