Multisensory structured metacognitive instruction in the light of the age factor in teaching EFL to dyslexic learners

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:321886/Details
Glavni autor: Kałdonek-Crnjaković, Agnieszka (-)
Ostali autori: Mildner, Vesna (Thesis advisor), Lenček, Mirjana
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: eng
Impresum: Zagreb, 2013.
Predmet:
LEADER 01288ntm a22002657i 4500
005 20190418150652.0
008 090421s2013 ci | | m 000 0 eng|d
999 |c 321886  |d 321883 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 811.111:371.3 
100 1 |a Kałdonek-Crnjaković, Agnieszka 
245 1 0 |a Multisensory structured metacognitive instruction in the light of the age factor in teaching EFL to dyslexic learners :   |b doctoral thesis = Multisenzorna strukturirana metakognitivna metoda poučavanja engleskoga jezika učenika s disleksijom s obzirom na faktor dobi : doktorski rad /   |c Agnieszka Kałdonek-Crnjaković ; mentorice Vesna Mildner, Mirjana Lenček. 
246 3 1 |a Multisenzorna strukturirana metakognitivna metoda poučavanja engleskoga jezika učenika s disleksijom s obzirom na faktor dobi :   |b doktorski rad 
260 |a Zagreb,  |c 2013. 
300 |a 215 listova ;   |c 30 cm 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet 
504 |a Bibliografija: listovi 173-207. 
653 6 |a doktorska disertacija 
653 0 |a engleski jezik  |a metodika 
653 0 |a učenje stranog jezika 
653 0 |a disleksija 
700 1 |a Mildner, Vesna  |4 ths  |9 428 
700 1 |a Lenček, Mirjana  |4 ths 
710 2 |a Filozofski fakultet (Zagreb)  |4 dgg 
942 |b OCJ  |c DIS  |t 2.08