Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave
U radu se raspravlja o pitanju kako nastavom utemeljiti optimalni proces poučavanja i učenja. S posebnim naglaskom na učeničko sudjelovanje u izvođenju nastave, od njihova suplaniranja i suorganizacije nastave, u kontekstu kreativnog odnosa prema sadržaju učenja do suodgovornosti, suanalize i vredno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322302/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan str. 190-197 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02172nam a22001697a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140115115147.0 | ||
008 | 140115b2012 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CROSBI)657621 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave / |c Marko Jurčić. |
300 | |a 190-197 str. | ||
520 | |a U radu se raspravlja o pitanju kako nastavom utemeljiti optimalni proces poučavanja i učenja. S posebnim naglaskom na učeničko sudjelovanje u izvođenju nastave, od njihova suplaniranja i suorganizacije nastave, u kontekstu kreativnog odnosa prema sadržaju učenja do suodgovornosti, suanalize i vrednovanja nastave, u kontekstu kritike i analize zajedničkog rada. Svrha cjelovitog poučavanja i učenja jest usmjerenost nastave na aktivnost učenika, na razvoj sposobnosti samostalnog učenja te na osposobljenost za kvalitetno upravljanje vlastitim procesom učenja. Prvi i prijeko potreban uvjet za to jest stalno pronalaženje novih rješenja u organizaciji i izvođenju nastave u kojoj učenici aktivno sudjeluju. Njihovo sudjelovanje (aktivno i kritičko reagiranje) potiče unutarnja motivacija (zainteresiranost za nastavni predmet) i izazovna nastavna situacija (povezana učionička i izvanučionička nastava), temeljena na uvažavanju spoznaja iz didaktike i teorije kurikuluma u pogledu postavljanja općih i posebnih ciljeva (didaktičkih zadataka i kompetencija učenika), u izboru nastavnih sadržaja (s obzirom na temeljnu, interdisciplinarnu i povezujuću razinu te s obzirom na količinu pojmova), u didaktičkom pluralizmu nastavnih situacija i strategija (okupljanje i umrežavanje metoda, socijalnih oblika rada i didaktičkih sustava nastave), u izboru didaktičkih sredstava i pomagala te u pogledu vrednovanja učenikova postignuća u školi. | ||
693 | |2 CROSBI |a učitelj, učenik, nastava, kurikulum, umijeća |l hrv | ||
773 | 0 | |a Pedagogija i kultura |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. |g str. 190-197 |t Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan. |z 9789539916761 | |
942 | |c CLA |t 1.16.1 |u 2 | ||
999 | |c 322302 |d 322299 |