Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave

U radu se raspravlja o pitanju kako nastavom utemeljiti optimalni proces poučavanja i učenja. S posebnim naglaskom na učeničko sudjelovanje u izvođenju nastave, od njihova suplaniranja i suorganizacije nastave, u kontekstu kreativnog odnosa prema sadržaju učenja do suodgovornosti, suanalize i vredno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322302/Details
Matična publikacija: Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan
str. 190-197
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
LEADER 02172nam a22001697a 4500
005 20140115115147.0
008 140115b2012 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d
035 |a (CROSBI)657621 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Pedagoško-didaktička umijeća suvremenog učitelja u izvođenju nastave /   |c Marko Jurčić. 
300 |a 190-197 str. 
520 |a U radu se raspravlja o pitanju kako nastavom utemeljiti optimalni proces poučavanja i učenja. S posebnim naglaskom na učeničko sudjelovanje u izvođenju nastave, od njihova suplaniranja i suorganizacije nastave, u kontekstu kreativnog odnosa prema sadržaju učenja do suodgovornosti, suanalize i vrednovanja nastave, u kontekstu kritike i analize zajedničkog rada. Svrha cjelovitog poučavanja i učenja jest usmjerenost nastave na aktivnost učenika, na razvoj sposobnosti samostalnog učenja te na osposobljenost za kvalitetno upravljanje vlastitim procesom učenja. Prvi i prijeko potreban uvjet za to jest stalno pronalaženje novih rješenja u organizaciji i izvođenju nastave u kojoj učenici aktivno sudjeluju. Njihovo sudjelovanje (aktivno i kritičko reagiranje) potiče unutarnja motivacija (zainteresiranost za nastavni predmet) i izazovna nastavna situacija (povezana učionička i izvanučionička nastava), temeljena na uvažavanju spoznaja iz didaktike i teorije kurikuluma u pogledu postavljanja općih i posebnih ciljeva (didaktičkih zadataka i kompetencija učenika), u izboru nastavnih sadržaja (s obzirom na temeljnu, interdisciplinarnu i povezujuću razinu te s obzirom na količinu pojmova), u didaktičkom pluralizmu nastavnih situacija i strategija (okupljanje i umrežavanje metoda, socijalnih oblika rada i didaktičkih sustava nastave), u izboru didaktičkih sredstava i pomagala te u pogledu vrednovanja učenikova postignuća u školi. 
693 |2 CROSBI  |a učitelj, učenik, nastava, kurikulum, umijeća  |l hrv 
773 0 |a Pedagogija i kultura  |d Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012.  |g str. 190-197  |t Pedagogija i kultura / ur. Neven Hrvatić, Anita Klapan.  |z 9789539916761 
942 |c CLA  |t 1.16.1  |u 2 
999 |c 322302  |d 322299