Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322389/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Poznańskie studia slawistyczne (2013), 5 ; str. 307-320 |
Glavni autori: | Vidović Bolt, Ivana (-), Kodrić, Ana (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vidović Bolt, I. (2013). Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike: Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike. Poznańskie studia slawistyczne.
Chicago stil citiranjaVidović Bolt, Ivana. "Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike: Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike." 2013.
MLA stil citiranjaVidović Bolt, Ivana. "Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike: Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike." 2013.