Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322389/Similar
Matična publikacija: Poznańskie studia slawistyczne
(2013), 5 ; str. 307-320
Glavni autori: Vidović Bolt, Ivana (-), Kodrić, Ana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Vidović Bolt, I. (2013). Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike: Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike. Poznańskie studia slawistyczne.

Chicago stil citiranja

Vidović Bolt, Ivana. "Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike: Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike." 2013.

MLA stil citiranja

Vidović Bolt, Ivana. "Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike: Važnost kontrastivnog pristupa u poučavanju stranoga jezika – primjer ovladavanja hrvatskim za poljske govornike." 2013.