Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela
Rad se bavi problematikom razredništva s posebnim osvrtom na stilove vođenja. U uvodnom se dijelu autor pita koje osobine čine nastavnika dobrim razrednikom te pozivajući se na empirijska istraživanja daje odgovor na postavljeno pitanje. Poželjne osobine nastavnika promatrane su sa različitih stajal...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322390/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 0353-636X |
Glavni autor: | Kolak, Ante (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01873nam a22001817a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20200331184034.0 | ||
008 | 140116b2009 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
999 | |c 322390 |d 322387 | ||
035 | |a (CROSBI)670234 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak |c HR-ZaFF | ||
100 | |a Kolak, Ante |9 598 | ||
245 | 1 | |a Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela | |
246 | |a Form master's desirable traits and his/her classroom leadership style | ||
300 | |a 5-7 str. | ||
520 | |a Rad se bavi problematikom razredništva s posebnim osvrtom na stilove vođenja. U uvodnom se dijelu autor pita koje osobine čine nastavnika dobrim razrednikom te pozivajući se na empirijska istraživanja daje odgovor na postavljeno pitanje. Poželjne osobine nastavnika promatrane su sa različitih stajališta od kojeg je posebna pozornost stavljena na stajalište učenika - koji i ima najveća očekivanja. Autor izdvaja ulogu razrednika kao i opseg razredničkih poslova te naglašava važnost stila vođenja razrednog odjela. Bez obzira što autor ukazuje na mogućnost da svaki razrednik ima svoj osobni stil vođenja, sve razredničke stilove klasificira u tri kategorije: autoritativni, demokratski i stihijski stil. Za svaku navedenu skupinu daje detaljan opis razredničkih ponašanja, karakteristika i specifičnih situacija. Izdvaja važnost razrednog ozračja i dovodi ga u vezu s razredništvom. Navodi 11 kategorija razredničkih postupaka koji ne daju najpoželjnije rezultate. Rad završava futurološkim promišljanjima o razredništvu i otvaranjem novog istraživačkog pitanja usmjeren na uzorak ispitanika – razrednika te ukazuje na potrebu pomoći nastavnicima- razrednicima u obavljaju ove zahtjevne pedagoške zadaće. | ||
773 | 0 | |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu |g 20(2009), 87(113), 5-7 |x 0353-636X |w ffzg.(HR-ZaFF)238022 | |
942 | |c CLA |n 0 |