Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela

Rad se bavi problematikom razredništva s posebnim osvrtom na stilove vođenja. U uvodnom se dijelu autor pita koje osobine čine nastavnika dobrim razrednikom te pozivajući se na empirijska istraživanja daje odgovor na postavljeno pitanje. Poželjne osobine nastavnika promatrane su sa različitih stajal...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322390/Details
Matična publikacija: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu
0353-636X
Glavni autor: Kolak, Ante (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
LEADER 01873nam a22001817a 4500
003 HR-ZaFF
005 20200331184034.0
008 140116b2009 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d
999 |c 322390  |d 322387 
035 |a (CROSBI)670234 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak  |c HR-ZaFF 
100 |a Kolak, Ante  |9 598 
245 1 |a Poželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela  
246 |a Form master's desirable traits and his/her classroom leadership style 
300 |a 5-7 str. 
520 |a Rad se bavi problematikom razredništva s posebnim osvrtom na stilove vođenja. U uvodnom se dijelu autor pita koje osobine čine nastavnika dobrim razrednikom te pozivajući se na empirijska istraživanja daje odgovor na postavljeno pitanje. Poželjne osobine nastavnika promatrane su sa različitih stajališta od kojeg je posebna pozornost stavljena na stajalište učenika - koji i ima najveća očekivanja. Autor izdvaja ulogu razrednika kao i opseg razredničkih poslova te naglašava važnost stila vođenja razrednog odjela. Bez obzira što autor ukazuje na mogućnost da svaki razrednik ima svoj osobni stil vođenja, sve razredničke stilove klasificira u tri kategorije: autoritativni, demokratski i stihijski stil. Za svaku navedenu skupinu daje detaljan opis razredničkih ponašanja, karakteristika i specifičnih situacija. Izdvaja važnost razrednog ozračja i dovodi ga u vezu s razredništvom. Navodi 11 kategorija razredničkih postupaka koji ne daju najpoželjnije rezultate. Rad završava futurološkim promišljanjima o razredništvu i otvaranjem novog istraživačkog pitanja usmjeren na uzorak ispitanika – razrednika te ukazuje na potrebu pomoći nastavnicima- razrednicima u obavljaju ove zahtjevne pedagoške zadaće. 
773 0 |t Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu   |g 20(2009), 87(113), 5-7   |x 0353-636X   |w ffzg.(HR-ZaFF)238022 
942 |c CLA  |n 0