Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika
U radu se analizira pitanje socijalnih kompetencija učitelja u kontekstu poznavanja načela i tijeka međuodnosa s učenicima, poticajnog komuniciranja i motiviranja učenika u učenju te prepoznavanja i poštivanja njihovih individualnih vrijednosti. Riječ je o cijelom skupu učiteljeva znanja, sposobnost...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322412/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogijska istraživanja / ur. Vlatko Previšić 7 (2010), 2; |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01619nam a22001817a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116133524.0 | ||
008 | 140116b2010 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CROSBI)657617 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Curriculum teaching as a stimulus for development of students' social competence | ||
300 | |a 205-217 str. | ||
520 | |a U radu se analizira pitanje socijalnih kompetencija učitelja u kontekstu poznavanja načela i tijeka međuodnosa s učenicima, poticajnog komuniciranja i motiviranja učenika u učenju te prepoznavanja i poštivanja njihovih individualnih vrijednosti. Riječ je o cijelom skupu učiteljeva znanja, sposobnosti, stavova koji rezultira tijekom odgojno-obrazovnog procesa stjecanjem očekivanih učenikovih socijalnih kompetencija. U radu se elaboriraju kvalitete socijalnih odnosa unutar razrednog odjela te kvalitete kurikuluma nastave, kao oslonca nastavi pogodne za razvoj socijalnih kompetencija učenika. Školski razred je temeljna socijalna i odgojno-obrazovna zajednica škole u kojoj se svaki učenik, u skladu s vlastitim mogućnostima, priprema za život preko odgovarajućeg kurikuluma i istinske participacije u odgojno-obrazovnom procesu. | ||
693 | |2 CROSBI |a socijalne kompetencije učitelja, socijalni odnosi u razredu |l hrv | ||
773 | 0 | |a Pedagogijska istraživanja |g Str. 205-217 |h 7 (2010), 2; |t Pedagogijska istraživanja / ur. Vlatko Previšić. |x 1334-7888 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 | ||
999 | |c 322412 |d 322409 |