Spremnost roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima

U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe partnerstva škole i obitelji. U teorijskom dijelu rada prikazane su neke akademske spoznaje i promišljanja partnerstva roditelja i učitelja, u empirijskom dijelu prikazane su konceptualne osnove istraživanja, a zadnje poglavlje donosi nalaze istraživanja i...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322414/Details
Matična publikacija: Pedagogijska istraživanja / ur. Vlatko Previšić
6 (2009), 1-2;
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
LEADER 01988nam a22001817a 4500
005 20140116134314.0
008 140116b2009 hr ||||| |||| 00| 0 hrv d
035 |a (CROSBI)657604 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Spremnost roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima /   |c Marko Jurčić. 
246 |a The willingness of parents to participate in classroom and school activities 
300 |a 139-151 str. 
520 |a U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe partnerstva škole i obitelji. U teorijskom dijelu rada prikazane su neke akademske spoznaje i promišljanja partnerstva roditelja i učitelja, u empirijskom dijelu prikazane su konceptualne osnove istraživanja, a zadnje poglavlje donosi nalaze istraživanja i interpretaciju rezultata o spremnosti roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima. Rad donosi teorijsku elaboraciju vrijednosti i mogućnosti razvoja spremnosti roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima. Rezultati istraživanja pružaju uvid u povezanost spremnosti roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima sa stupnjem njihova obrazovanja, dobi i spolom djeteta. Visoko obrazovani roditelji spremniji su sudjelovati u razrednim i školskim aktivnostima u odnosu na roditelje s osnovnom i srednjom školom. Sukladno drugoj hipotezi, ne postoji statistički značajna razlika među ispitanicima s obzirom na spol djeteta. Utvrđeno je da su roditelji djece 7. razreda spremniji sudjelovati u razrednim i školskim aktivnostima u odnosu na roditelje djece 3. razreda. U ispitivanje je uključeno 1050 roditelja učenika 3. i 7. razreda iz sedam zagrebačkih osnovnih škola. 
693 |2 CROSBI  |a učitelji, roditelji, odgojno partnerstvo  |l hrv 
773 0 |a Pedagogijska istraživanja  |g Str. 139-151  |h 6 (2009), 1-2;   |t Pedagogijska istraživanja / ur. Vlatko Previšić.  |x 1334-7888 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2 
999 |c 322414  |d 322411