Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja
Suvremenost društva, kako s osnovom pluralnosti i demokratičnosti, ubrzanim dostignućima u znanosti, informacijskoj tehnologiji, gospodarstvu, kulturi, tako i s osnovom afirmacije izvornosti i osobnosti pojedinca, uvjetuje novo sadržajno biće nastave, s jasnim didaktičkim tehnologijama poučavanja ko...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322418/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Education vision & challenge for future generation Ljubljana, Slovenija, 28-29.11.2013 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | eng |
LEADER | 02110nam a22001697a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116140218.0 | ||
008 | 140116b2013 xv ||||| |||| 00| 0 eng d | ||
035 | |a (CROSBI)667898 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja / |c Marko Jurčić |
246 | |a Didactic situation and strategies for the development of critical thinking | ||
520 | |a Suvremenost društva, kako s osnovom pluralnosti i demokratičnosti, ubrzanim dostignućima u znanosti, informacijskoj tehnologiji, gospodarstvu, kulturi, tako i s osnovom afirmacije izvornosti i osobnosti pojedinca, uvjetuje novo sadržajno biće nastave, s jasnim didaktičkim tehnologijama poučavanja koje potiču aktivnost učenika, njegovo učenje i kritički osvrt na ishode učenja. Didaktički osmišljen predmetni kurikulum, njegova metodoligija i struktura izrade te pedagoška kompetentnost nastavnika u vođenju procesa odgoja i nastave najbolje se zrcali u ishodima učeničkog učenja, njihovoj odgojnosti i obrazovanosti. Shvaćanjem ishoda odgojnosti, u učenikovoj odgojnoj kvaliteti i njegovom odgovornom ponašanju te ishoda obrazovanosti, u učenikovu znanju i sposobnosti, ne može se pritom zaobići temeljne sastavnice tih ishoda: spremnost i sposobnost učenja (kako učiti) ; vješto komuniciranje ; kritički misliti ; postavljati ciljeve ; razjašnjavati probleme ; raditi u timu ; biti poduzetan i biti informatički pismen. O tome govori ovaj članak, držeći se pritom, na ograničenu prostoru, teorijskog razmatranja didaktičkih situacija i strategija za razvoj učenikova kritičkog mišljenja, kakvog zahtjeva život poslije škole u suvremenom društvu, u kojemu će sam umjeti sudjelovati, u ulozi građana u širem smislu i odrediti svoj položaj. | ||
693 | |2 CROSBI |a učenik, nastavnik, kompetencije, kritičko mišljenje |l hrv | ||
773 | 0 | |a EDUvision 2013 |d Ljubljana, 2013. |n Ljubljana, Slovenija, 28-29.11.2013 |t Education vision & challenge for future generation | |
942 | |c RZB |t 1.06 |u 2 | ||
999 | |c 322418 |d 322415 |