Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja

Suvremenost društva, kako s osnovom pluralnosti i demokratičnosti, ubrzanim dostignućima u znanosti, informacijskoj tehnologiji, gospodarstvu, kulturi, tako i s osnovom afirmacije izvornosti i osobnosti pojedinca, uvjetuje novo sadržajno biće nastave, s jasnim didaktičkim tehnologijama poučavanja ko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322418/Details
Matična publikacija: Education vision & challenge for future generation
Ljubljana, Slovenija, 28-29.11.2013
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
LEADER 02110nam a22001697a 4500
005 20140116140218.0
008 140116b2013 xv ||||| |||| 00| 0 eng d
035 |a (CROSBI)667898 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Didaktičke situacije i strategije za razvoj kritičkog mišljenja /   |c Marko Jurčić 
246 |a Didactic situation and strategies for the development of critical thinking 
520 |a Suvremenost društva, kako s osnovom pluralnosti i demokratičnosti, ubrzanim dostignućima u znanosti, informacijskoj tehnologiji, gospodarstvu, kulturi, tako i s osnovom afirmacije izvornosti i osobnosti pojedinca, uvjetuje novo sadržajno biće nastave, s jasnim didaktičkim tehnologijama poučavanja koje potiču aktivnost učenika, njegovo učenje i kritički osvrt na ishode učenja. Didaktički osmišljen predmetni kurikulum, njegova metodoligija i struktura izrade te pedagoška kompetentnost nastavnika u vođenju procesa odgoja i nastave najbolje se zrcali u ishodima učeničkog učenja, njihovoj odgojnosti i obrazovanosti. Shvaćanjem ishoda odgojnosti, u učenikovoj odgojnoj kvaliteti i njegovom odgovornom ponašanju te ishoda obrazovanosti, u učenikovu znanju i sposobnosti, ne može se pritom zaobići temeljne sastavnice tih ishoda: spremnost i sposobnost učenja (kako učiti) ; vješto komuniciranje ; kritički misliti ; postavljati ciljeve ; razjašnjavati probleme ; raditi u timu ; biti poduzetan i biti informatički pismen. O tome govori ovaj članak, držeći se pritom, na ograničenu prostoru, teorijskog razmatranja didaktičkih situacija i strategija za razvoj učenikova kritičkog mišljenja, kakvog zahtjeva život poslije škole u suvremenom društvu, u kojemu će sam umjeti sudjelovati, u ulozi građana u širem smislu i odrediti svoj položaj. 
693 |2 CROSBI  |a učenik, nastavnik, kompetencije, kritičko mišljenje  |l hrv 
773 0 |a EDUvision 2013  |d Ljubljana, 2013.  |n Ljubljana, Slovenija, 28-29.11.2013  |t Education vision & challenge for future generation 
942 |c RZB  |t 1.06  |u 2 
999 |c 322418  |d 322415