Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi
U radu se tematizira pristup u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi. Osnovni je uvjet kompetencijski profil nastavnika. Izgrađen na znanstvenim osnova školske dokimologije, didaktičkim teorijama i teorijama kurikuluma. Koji pridonosi primjerenijem poimanju postupka praćen...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322419/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Modern approaches to teaching the coming generations Modern approaches to teaching the coming generations |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02089nam a22001697a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116140641.0 | ||
008 | 140116b2012 xv ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CROSBI)657652 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Kompetencijski profil nastavnika u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Competence profile of teachers in the evaluation and assessment of student achievement in school | ||
520 | |a U radu se tematizira pristup u postupku vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća u školi. Osnovni je uvjet kompetencijski profil nastavnika. Izgrađen na znanstvenim osnova školske dokimologije, didaktičkim teorijama i teorijama kurikuluma. Koji pridonosi primjerenijem poimanju postupka praćenja učeničkog napretka i utvrđivanja njihova ishoda učenja. Kompetentno vladanje strategijama vrednovanja i ocjenjivanja učeničkog znanja i sposobnosti pomaže nastavniku pri izboru odgovarajuće strategije poučavanja, najprimjerenije za postizanje definiranih konkretnih i operativnih ciljeva i ishoda učenja, iz kojih je vidljivo što učenici trebaju upoznati, usvojiti i razumjeti tijekom sudjelovanja u nastavnim aktivnostima. Čime intenzivira više znanja, ali i potiče učenikovu motivaciju, kreativnost, odgovarajući mu stil učenja i poželjniju strategiju dubinskoga učenja. Svoj ugled među učenicima i njihovim roditeljima, temeljen na kompetentnosti u postupku praćenja učeničkog napretka i utvrđivanja njihova ishoda učenja, nastavnik očituje u primjeni pravednog kriterija ocjenjivanja i objektivnosti u oblicima i metodama provjere, u razumijevanju sadržaja pojedine brojčane ocjene te u povezivanju procesa poučavanja i rezultata učenja. | ||
693 | |2 CROSBI |a školska dokimologija, vrednovanje i ocjenjivanje, nastavnik, kompetencije, učenik, učenje |l hrv | ||
773 | 0 | |d Ljubljana, 2012. |n Ljubljana, Slovenia, 6-7.12.2012 |t Modern approaches to teaching the coming generations | |
942 | |c RZB |t 1.08 |u 2 | ||
999 | |c 322419 |d 322416 |