Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja
U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je uče...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322420/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi Str. 9-22 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | eng |
LEADER | 02035nam a22001817a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116141410.0 | ||
008 | 140116b2009 hu ||||| |||| 00| 0 eng d | ||
035 | |a (CROSBI)657602 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja / |c Marko Jurčić |
246 | |a Student school workload as an act of balance between competence and parental satisfaction | ||
300 | |a 9-22 str. | ||
520 | |a U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je učenik izložen u jednom nastavnom danu. Uvjeti i prilike u obiteljskom domu, obiteljsko ozračje, ambicije roditelja te uvjeti i prilike u školi, školsko i razredno ozračje, izvori učenja, metode poučavanja, načini ispitivanja i ocjenjivanja i slično povećavaju, smanjuju ili održavaju optimalno opterećenje učenika. Rad donosi rezultate istraživanja koji pružaju uvid u zadovoljstvo roditelja opterećenjem djeteta u školi. Dobiveni podaci, podvrgnuti kvantitativnoj analizi - univarijatnom pristupu, pokazuju da su roditelji učenika trećeg razreda zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje učenika sedmog razreda. Utvrđeno je da su visoko obrazovani roditelji te roditelji sa znanstvenim stupnjem zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje sa srednjom ili osnovnom školom. | ||
693 | |2 CROSBI |a učitelj, učenik i opterećenje nastavom |l hrv | ||
773 | 0 | |a KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN |d Baja : Eötvös József Főiskolán, 2009 |g Str. 9-22 |n Baja, Mađarska, 03.-04.11.2009 |t I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi |z 9789637290664 | |
942 | |c RZB |t 1.06 |u 2 | ||
999 | |c 322420 |d 322417 |