Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja

U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je uče...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322420/Details
Matična publikacija: I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Str. 9-22
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
LEADER 02035nam a22001817a 4500
005 20140116141410.0
008 140116b2009 hu ||||| |||| 00| 0 eng d
035 |a (CROSBI)657602 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja /   |c Marko Jurčić 
246 |a Student school workload as an act of balance between competence and parental satisfaction 
300 |a 9-22 str. 
520 |a U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je učenik izložen u jednom nastavnom danu. Uvjeti i prilike u obiteljskom domu, obiteljsko ozračje, ambicije roditelja te uvjeti i prilike u školi, školsko i razredno ozračje, izvori učenja, metode poučavanja, načini ispitivanja i ocjenjivanja i slično povećavaju, smanjuju ili održavaju optimalno opterećenje učenika. Rad donosi rezultate istraživanja koji pružaju uvid u zadovoljstvo roditelja opterećenjem djeteta u školi. Dobiveni podaci, podvrgnuti kvantitativnoj analizi - univarijatnom pristupu, pokazuju da su roditelji učenika trećeg razreda zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje učenika sedmog razreda. Utvrđeno je da su visoko obrazovani roditelji te roditelji sa znanstvenim stupnjem zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje sa srednjom ili osnovnom školom. 
693 |2 CROSBI  |a učitelj, učenik i opterećenje nastavom  |l hrv 
773 0 |a KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN  |d Baja : Eötvös József Főiskolán, 2009  |g Str. 9-22  |n Baja, Mađarska, 03.-04.11.2009  |t I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi  |z 9789637290664 
942 |c RZB  |t 1.06  |u 2 
999 |c 322420  |d 322417