Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost
Na osnovi društvenog značenja i potrebe kreativnog znanja, za što je potrebno razvijati specifične kognitivne, socijalne, emocionalne i druge kompetencije kao pretpostavku za aktivno i kreativno učenje, obrazlaže se potreba za oblikovanjem kurikuluma nastave koji potiče učenikovo individualno iskazi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322421/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Daroviti u procesu globalizacije Str. 51-54 |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01893nam a2200181 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116143747.0 | ||
008 | 140116b2010 rb ||||| |||| 00| 0 hrv d | ||
035 | |a (CROSBI)657618 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Creative knowledge as a competence for the future | ||
300 | |a 51-54 str. | ||
520 | |a Na osnovi društvenog značenja i potrebe kreativnog znanja, za što je potrebno razvijati specifične kognitivne, socijalne, emocionalne i druge kompetencije kao pretpostavku za aktivno i kreativno učenje, obrazlaže se potreba za oblikovanjem kurikuluma nastave koji potiče učenikovo individualno iskazivanje osobitih potencijala u nekoj kreativnoj vlastitosti. Kurikularni pristup u odgoju i obrazovanju ide u susret razvoju učenikovih individualnih potencijala, on prethodi razvoju jer potiče sazrijevanje niza funkcija koje su u zoni kreativnog razvoja. Kurikularni pristup u procesu poučavanja uklanja moguće blokade razvoja učeničke kreativnosti. Kurikulum nastave shvaća proces učenja tako da se učenje temelji na učenikovoj konstrukciji kreatvnog znanja, na rješavanju problema problemskim poučavanjem, projektnom, heurističkom nastavom, na razvoju kompetencija za snalaženje u novim situacijama nasuprot pamćenja činjenica, na situacijsko i praktično učenje umjesto teorijskog i verbalnog te na učenje usmjereno na pitanja, probleme i istraživanja koja zanimaju učenike. | ||
693 | |2 CROSBI |a učitelj, učenik, kreativnost, kurikulum |l hrv | ||
773 | 0 | |a Daroviti u procesu globalizacije |d Vršac : Visoka škola stručnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihailo Palov", 2010 |g Str. 51-54 |n Vršac, Srbija, 15-18.4.2010 |t Daroviti u procesu globalizacije |z 9788673721194 | |
942 | |c RZB |t 1.06 |u 2 | ||
999 | |c 322421 |d 322418 |