Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta

Problematika ovoga rada usmjerena je na razmatranja u nastavnoj metodici. Nastavna metodika, u kontekstu didaktike, kao teorije kurikuluma nastave, odnosi se na sve nastavne predmete koji se sadržajno razlikuju, ali u svojim temeljnim odrednicama odgoja i obrazovanja dodiruju. Upravo ti dodiri čine...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322422/Details
Matična publikacija: Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar
Subotica, Srbija, 23-25.09.2010.
Glavni autor: Jurčić, Marko, pedagog (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
LEADER 02653nam a22001697a 4500
005 20140116144825.0
008 140116b2010 rb ||||| |||| 00| 0 eng d
035 |a (CROSBI)657606 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |d HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 591  |a Jurčić, Marko,   |c pedagog 
245 1 0 |a Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta /   |c Marko Jurčić. 
246 |a Core curriculum teaching methodics as orientation framework for the methodics of teaching subjects 
520 |a Problematika ovoga rada usmjerena je na razmatranja u nastavnoj metodici. Nastavna metodika, u kontekstu didaktike, kao teorije kurikuluma nastave, odnosi se na sve nastavne predmete koji se sadržajno razlikuju, ali u svojim temeljnim odrednicama odgoja i obrazovanja dodiruju. Upravo ti dodiri čine uporišta za oblikovanje jezgrovno kurikularne metodike, kao orijentacijskog okvira za metodike svih nastavnih predmeta. To znači da se ne ograničava samo na problem, primjerice matematičkog, književnog, glazbenog odgoja i obrazovanja već se isprepliće, prožima s metodikama svih nastavnih predmeta. Jezgrovno kurikularna metodika kao orijentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta obuhvaća: ciljeve učenja (koja znanja, sposobnosti, vještine, obrasce ponašanja učenik treba steći), nastavne sadržaje (na kojim sadržajima, odnosno što, kada i gdje treba učiti), organizaciju nastave, uvjete, vremensku dinamiku, socijalne oblike rada, didaktičke metode i principe poučavanja i učenja, didaktička sredstava i pomagala, didaktičke situacije i strategije te vrednovanje postignutoga. Sastavni dio predmetnosti metodike bilo kojeg nastavnog predmeta čine učenik i učitelj. Učenik je u suvremenoj nastavi aktivan sudionik koji sudjeluje aktivno i kreativno u odgojno-obrazovnom procesu. Učiteljev utjecaj na učenikovo aktivno i kreativno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu očituje se različitom dinamikom i značenjem kada je usmjeren na interakcijsko-komunikacijske aktivnosti koje integriraju aktivnost i kreativnost učitelja i učenika s jasno postavljenim ciljevima i zadacima, i kada je usmjeren na kurikularni pristup, koji podrazumijeva: što treba naučiti, koliko, na koji način, uz pomoć kojih sredstava, na kojim mjestima, kako provjeriti postignuto i gdje to primijeniti. 
693 |2 CROSBI  |a metodika, nastavni predmet, učenik, učitelj  |l hrv 
773 0 |a Modern Methodological aspects  |d Subotica : Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar, 2010.  |n Subotica, Srbija, 23-25.09.2010.  |t Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar 
942 |c RZB  |t 1.06  |u 2 
999 |c 322422  |d 322419