Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta
Problematika ovoga rada usmjerena je na razmatranja u nastavnoj metodici. Nastavna metodika, u kontekstu didaktike, kao teorije kurikuluma nastave, odnosi se na sve nastavne predmete koji se sadržajno razlikuju, ali u svojim temeljnim odrednicama odgoja i obrazovanja dodiruju. Upravo ti dodiri čine...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:322422/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar Subotica, Srbija, 23-25.09.2010. |
Glavni autor: | Jurčić, Marko, pedagog (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | eng |
LEADER | 02653nam a22001697a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140116144825.0 | ||
008 | 140116b2010 rb ||||| |||| 00| 0 eng d | ||
035 | |a (CROSBI)657606 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |d HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 591 |a Jurčić, Marko, |c pedagog | |
245 | 1 | 0 | |a Jezgrovno kurikularna metodika kao orjentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta / |c Marko Jurčić. |
246 | |a Core curriculum teaching methodics as orientation framework for the methodics of teaching subjects | ||
520 | |a Problematika ovoga rada usmjerena je na razmatranja u nastavnoj metodici. Nastavna metodika, u kontekstu didaktike, kao teorije kurikuluma nastave, odnosi se na sve nastavne predmete koji se sadržajno razlikuju, ali u svojim temeljnim odrednicama odgoja i obrazovanja dodiruju. Upravo ti dodiri čine uporišta za oblikovanje jezgrovno kurikularne metodike, kao orijentacijskog okvira za metodike svih nastavnih predmeta. To znači da se ne ograničava samo na problem, primjerice matematičkog, književnog, glazbenog odgoja i obrazovanja već se isprepliće, prožima s metodikama svih nastavnih predmeta. Jezgrovno kurikularna metodika kao orijentacijski okvir za metodike nastavnih predmeta obuhvaća: ciljeve učenja (koja znanja, sposobnosti, vještine, obrasce ponašanja učenik treba steći), nastavne sadržaje (na kojim sadržajima, odnosno što, kada i gdje treba učiti), organizaciju nastave, uvjete, vremensku dinamiku, socijalne oblike rada, didaktičke metode i principe poučavanja i učenja, didaktička sredstava i pomagala, didaktičke situacije i strategije te vrednovanje postignutoga. Sastavni dio predmetnosti metodike bilo kojeg nastavnog predmeta čine učenik i učitelj. Učenik je u suvremenoj nastavi aktivan sudionik koji sudjeluje aktivno i kreativno u odgojno-obrazovnom procesu. Učiteljev utjecaj na učenikovo aktivno i kreativno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu očituje se različitom dinamikom i značenjem kada je usmjeren na interakcijsko-komunikacijske aktivnosti koje integriraju aktivnost i kreativnost učitelja i učenika s jasno postavljenim ciljevima i zadacima, i kada je usmjeren na kurikularni pristup, koji podrazumijeva: što treba naučiti, koliko, na koji način, uz pomoć kojih sredstava, na kojim mjestima, kako provjeriti postignuto i gdje to primijeniti. | ||
693 | |2 CROSBI |a metodika, nastavni predmet, učenik, učitelj |l hrv | ||
773 | 0 | |a Modern Methodological aspects |d Subotica : Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar, 2010. |n Subotica, Srbija, 23-25.09.2010. |t Modern Methodological aspects, Magyar Tannyelvű Tanítóképzö Kar | |
942 | |c RZB |t 1.06 |u 2 | ||
999 | |c 322422 |d 322419 |