|
|
|
|
LEADER |
03136ntm a22003857i 4500 |
005 |
20190424113103.0 |
008 |
140707s2013 ci ||||| m||| 000 0dhrv d |
999 |
|
|
|c 328670
|d 328667
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Ožegović, Nina
|
245 |
1 |
0 |
|a Medijska reprezentacija kulturne proizvodnje u Hrvatskoj od 1991. do 2005. :
|b doktorski rad /
|c Nina Ožegović ; mentor Andrea Zlatar Violić.
|
246 |
3 |
5 |
|a Media representation of cultural production in Croatia from 1990. to 2010. :
|b doctoral thesis
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2013.
|
300 |
|
|
|a 329 listova ;
|c 30 cm
|
500 |
|
|
|a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet.
|
500 |
|
|
|a Na spor. nasl. str.: Media representation of cultural production in Croatia from 1990. to 2010. : doctoral thesis.
|
502 |
|
|
|c Filozofski fakultet u Zagrebu.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 314-328.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
520 |
3 |
|
|a Doktorski rad analizira medijsku reprezentaciju kulturne proizvodnje od 1991. do 2005. godine u doba tranzicije u Hrvatskoj, koja je s jedne strane bila omeđena osamostaljenjem zemlje, ratom i postratnim događanjima, a s druge političkim, gospodarskim i vrijednosnim promjenama. U novim uvjetima stvaranja kapitalističkog društva i tržišta kao prijelomne točke, masovni mediji počinju se tretirati kao „roba“ i dolaze u poziciju tržišnog natjecanja s ostalim proizvodima. To dovodi do uspostavljanja diktature profita i pretvaranja informacije u "robu", što rezultira komercijalizacijom i tabloidizacijom ne samo massmedija nego i cjelokupnog medijskog prostora u Hrvatskoj. Medijska reprezentacija kulturnih sadržaja u procesu preoblikovanja prolazi kroz tri faze, od izrazite političke obojenosti u kojoj dominiraju modeli političke manipulacije kulturnim sadržajima, sotonizacije pojedinca i govora mržnje, do trivijalizacije, estradizacije i spektakularizacije, gdje se koriste novi mehanizmi reprezentacije, kao što su strategija skandala,
intimnih ispovijesti i top lista, te "medijska inscenacija (teatralizacija) zbilje" i "proizvodnja pseudodogađaja", kojima se stvarnost prilagođava medijskim pravilima te uspostavlja "kultura virtualne stvarnosti". To pak vodi kompletnom redefiniranju medijskog oblikovanja kulture. Taj je proces s jedne strane bio odraz ideologije vladajuće stranke te demokratizacije hrvatskih medija u doba tranzicije, a s druge strane globalnih društvenih promjena u zemljama bivšeg komunističkog bloka, kao i u zapadnim demokracijama, koje su kao i Hrvatska zahvaćene globalizacijom i formiranjem mas-medijskih postmodernih društava.
|
653 |
|
0 |
|a Mediji
|
653 |
|
6 |
|a doktorska disertacija
|
653 |
|
0 |
|a Tržišnocentrični mediji
|
653 |
|
0 |
|a Kultura
|
653 |
|
0 |
|a Kulturna proizvodnja
|
653 |
|
0 |
|a Govor mržnje
|
653 |
|
0 |
|a Politička manipulacija
|
653 |
|
0 |
|a Tabloidizacija
|
653 |
|
0 |
|a Komercijalizacija
|
653 |
|
0 |
|a Tranzicija
|
653 |
|
5 |
|a Hrvatska
|
700 |
1 |
|
|4 ths
|a Zlatar Violić, Andrea
|9 799
|
710 |
2 |
|
|4 dgg
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|
942 |
|
|
|c DIS
|t 2.08
|u 2
|