Doprinos predmetnih kurikuluma učeničkom doživljaju učinaka nastave

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:332640/Details
Glavni autor: Klasnić, Irena (-)
Ostali autori: Jurčić, Marko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, 2014.
Predmet:
LEADER 00995na a2200253 4500
005 20200206115624.0
008 141110b2014 ci ||||| |||| 00| 0 hrv d
999 |c 332640  |d 332637 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 371.214(497.5) 
100 1 |a Klasnić, Irena 
245 1 0 |a Doprinos predmetnih kurikuluma učeničkom doživljaju učinaka nastave :   |b doktorski rad /   |c Irena Klasnić ; mentor: Marko Jurčić. 
246 3 5 |a Contribution of the subject curriculi to students' perceptions of the effects of teaching :  |b doctoral thesis 
260 |a Zagreb,  |c 2014. 
300 |a 236 listova :  |b graf. prikazi ;   |c 30 cm 
502 |c Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju  |d 2014 
504 |a Bibliografija: listovi 203-224. 
653 0 |a predmetni kurikulum 
653 0 |a nastava 
653 0 |a učenički doživljaj 
653 6 |a doktorska disertacija 
700 1 |a Jurčić, Marko  |4 ths 
710 2 |a Filozofski fakultet (Zagreb)  |4 dgg 
942 |c DIS  |t 2.08