|
|
|
|
LEADER |
00995na a2200253 4500 |
005 |
20200206115624.0 |
008 |
141110b2014 ci ||||| |||| 00| 0 hrv d |
999 |
|
|
|c 332640
|d 332637
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 371.214(497.5)
|
100 |
1 |
|
|a Klasnić, Irena
|
245 |
1 |
0 |
|a Doprinos predmetnih kurikuluma učeničkom doživljaju učinaka nastave :
|b doktorski rad /
|c Irena Klasnić ; mentor: Marko Jurčić.
|
246 |
3 |
5 |
|a Contribution of the subject curriculi to students' perceptions of the effects of teaching :
|b doctoral thesis
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 236 listova :
|b graf. prikazi ;
|c 30 cm
|
502 |
|
|
|c Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju
|d 2014
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 203-224.
|
653 |
|
0 |
|a predmetni kurikulum
|
653 |
|
0 |
|a nastava
|
653 |
|
0 |
|a učenički doživljaj
|
653 |
|
6 |
|a doktorska disertacija
|
700 |
1 |
|
|a Jurčić, Marko
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|4 dgg
|
942 |
|
|
|c DIS
|t 2.08
|