Utjecaj humora na učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka i anksioznost

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utječe li izloženost duhovitom sadržaju na poboljšanje uratka studenata u problemskim matematičkim zadacima i smanjenje anksioznosti. 113 studenata preddiplomskog studija psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu podijeljeno je u 3 skupine: sve skupine rješav...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335321/Details
Matična publikacija: Klinička psihologija
7 (2014), 1-2 ; str. 23-38
Glavni autori: Hrebac Hlobik, Marija (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=702503
LEADER 02115naa a22002537i 4500
003 HR-ZaFF
005 20170626112222.0
008 150109s2014 xx hrv|d
999 |c 335321  |d 335318 
035 |a (CROSBI)702503 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Hrebac Hlobik, Marija 
245 1 0 |a Utjecaj humora na učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka i anksioznost /  |c Marija Hrebac Hlobik, Nina Pavlin-Bernardić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The effects of humor on performance in mathematical word problems and anxiety 
300 |f str.  |a 23-38 
363 |i 2014  |a 7  |b 1-2 
520 3 |a Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utječe li izloženost duhovitom sadržaju na poboljšanje uratka studenata u problemskim matematičkim zadacima i smanjenje anksioznosti. 113 studenata preddiplomskog studija psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu podijeljeno je u 3 skupine: sve skupine rješavale su STAI O-ljestvicu anksioznosti kao osobine te MSLQ-TA skalu ispitne anksioznosti. Prva eksperimentalna skupina zatim je čitala viceve i običnu uputu za rješavanje matematičkih zadataka, druga eksperimentalna skupina imala je duhovitu uputu za iste zadatke, a kontrolna skupina samo običnu uputu i iste zadatke. Sve skupine zatim su ispunjavale evaluciju korištenja humora i S-ljestvicu upitnika STAI. Rezultati su pokazali da ne postoji značajna razlika niti u broju točno riješenih zadataka niti u anksioznosti nakon njihovog rješavanja između skupina koje su bile izložene duhovitom sadržaju i kontrolne skupine. Usprkos tome, najveći broj studenata ocijenio je da im je humor pomogao u smanjenju anksioznosti i voljeli bi da humor bude uključen u sljedeći ispit na koji izlaze. 
690 |a 5.06 
693 |a humor, ispitna anksioznost, matematički zadaci  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a humor, test anxiety, math problems  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Pavlin-Bernardić, Nina  |4 aut  |9 753 
773 0 |t Klinička psihologija  |x 1847-3172  |g 7 (2014), 1-2 ; str. 23-38 
856 |u https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=702503 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni