Utjecaj humora na učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka i anksioznost
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utječe li izloženost duhovitom sadržaju na poboljšanje uratka studenata u problemskim matematičkim zadacima i smanjenje anksioznosti. 113 studenata preddiplomskog studija psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu podijeljeno je u 3 skupine: sve skupine rješav...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335321/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Klinička psihologija 7 (2014), 1-2 ; str. 23-38 |
Glavni autori: | Hrebac Hlobik, Marija (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=702503 |
LEADER | 02115naa a22002537i 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20170626112222.0 | ||
008 | 150109s2014 xx hrv|d | ||
999 | |c 335321 |d 335318 | ||
035 | |a (CROSBI)702503 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Hrebac Hlobik, Marija | |
245 | 1 | 0 | |a Utjecaj humora na učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka i anksioznost / |c Marija Hrebac Hlobik, Nina Pavlin-Bernardić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The effects of humor on performance in mathematical word problems and anxiety | |
300 | |f str. |a 23-38 | ||
363 | |i 2014 |a 7 |b 1-2 | ||
520 | 3 | |a Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utječe li izloženost duhovitom sadržaju na poboljšanje uratka studenata u problemskim matematičkim zadacima i smanjenje anksioznosti. 113 studenata preddiplomskog studija psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu podijeljeno je u 3 skupine: sve skupine rješavale su STAI O-ljestvicu anksioznosti kao osobine te MSLQ-TA skalu ispitne anksioznosti. Prva eksperimentalna skupina zatim je čitala viceve i običnu uputu za rješavanje matematičkih zadataka, druga eksperimentalna skupina imala je duhovitu uputu za iste zadatke, a kontrolna skupina samo običnu uputu i iste zadatke. Sve skupine zatim su ispunjavale evaluciju korištenja humora i S-ljestvicu upitnika STAI. Rezultati su pokazali da ne postoji značajna razlika niti u broju točno riješenih zadataka niti u anksioznosti nakon njihovog rješavanja između skupina koje su bile izložene duhovitom sadržaju i kontrolne skupine. Usprkos tome, najveći broj studenata ocijenio je da im je humor pomogao u smanjenju anksioznosti i voljeli bi da humor bude uključen u sljedeći ispit na koji izlaze. | |
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a humor, ispitna anksioznost, matematički zadaci |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a humor, test anxiety, math problems |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Pavlin-Bernardić, Nina |4 aut |9 753 | |
773 | 0 | |t Klinička psihologija |x 1847-3172 |g 7 (2014), 1-2 ; str. 23-38 | |
856 | |u https://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=702503 | ||
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni |