Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti

Znanstveni projekt „Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti“ (2013.-2014.), nastavlja se na znanstvenoistraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ (2007.-2013.), kao i međunarodne/bilateralne znanstvene projekte: Interkulturalni odnosi i obrazovanj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335359/Details
Matična publikacija: Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti
211
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02649naa a2200241uu 4500
005 20150110100035.0
008 150109s2014 xx hrv|d
020 |a 9789535621614 
035 |a (CROSBI)707958 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Hrvatić, Neven  |9 589 
245 1 0 |a Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Intercultural education and European values 
300 |a 198-211  |f str. 
520 |a Znanstveni projekt „Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti“ (2013.-2014.), nastavlja se na znanstvenoistraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ (2007.-2013.), kao i međunarodne/bilateralne znanstvene projekte: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska- Srbija (2011.-2012.) i Interkulturalni pristup integraciji Roma: Hrvatska-Crna Gora (2013.-2014), a obuhvatio je tri temeljna dijela istraživanja: interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalni kurikulum, europske vrijednosti i odgoj i obrazovanje Roma, u okviru obrazovanja na manjinskim jezicima. U strukturi nacionalnog kurikuluma interkulturalni odnosi i odgoj za europske vrijednosti predstavljaju jednu od temeljenih odrednica. Važno je da preobrazba obrazovnog sustava, pored niza demokratsko pluralnih zahtjeva, poklanja mnogo veću pozornost upravo kulturalnoj osjetljivosti koja će zadovoljavati odgojne potrebe svakog pojedinca, a kao odgojni efekt, kod mladih, razvijati poštovanje, uvažavanje i pozitivan stav prema drugačijima, odgoju za različitost. Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini, nacionalnom kurikulumu i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje europskih vrijednosti, odgoj za solidarnost, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), (su)konstrukciji školskog kurikuluma, a prema interkulturalnoj školskoj zajednici. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a interkulturalno obrazovanje, europske vrijednosti, kurikulum  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a intercultural education, European values, curriculum  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti  |d Zagreb - Virovitica : Odsjek za pedagogiju - Filozofski fakultet u Zagrebu i Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014.  |h 211  |n Hrvatić, Neven  |z 9789535621614  |g str. 198-211 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 2  |z Znanstveni 
999 |c 335359  |d 335356