Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti
Znanstveni projekt „Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti“ (2013.-2014.), nastavlja se na znanstvenoistraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ (2007.-2013.), kao i međunarodne/bilateralne znanstvene projekte: Interkulturalni odnosi i obrazovanj...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335359/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti 211 |
Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02649naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20150110100035.0 | ||
008 | 150109s2014 xx hrv|d | ||
020 | |a 9789535621614 | ||
035 | |a (CROSBI)707958 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Hrvatić, Neven |9 589 | |
245 | 1 | 0 | |a Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti / |c Neven Hrvatić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Intercultural education and European values | |
300 | |a 198-211 |f str. | ||
520 | |a Znanstveni projekt „Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti“ (2013.-2014.), nastavlja se na znanstvenoistraživački projekt „Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima“ (2007.-2013.), kao i međunarodne/bilateralne znanstvene projekte: Interkulturalni odnosi i obrazovanje na manjinskim jezicima: Hrvatska- Srbija (2011.-2012.) i Interkulturalni pristup integraciji Roma: Hrvatska-Crna Gora (2013.-2014), a obuhvatio je tri temeljna dijela istraživanja: interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalni kurikulum, europske vrijednosti i odgoj i obrazovanje Roma, u okviru obrazovanja na manjinskim jezicima. U strukturi nacionalnog kurikuluma interkulturalni odnosi i odgoj za europske vrijednosti predstavljaju jednu od temeljenih odrednica. Važno je da preobrazba obrazovnog sustava, pored niza demokratsko pluralnih zahtjeva, poklanja mnogo veću pozornost upravo kulturalnoj osjetljivosti koja će zadovoljavati odgojne potrebe svakog pojedinca, a kao odgojni efekt, kod mladih, razvijati poštovanje, uvažavanje i pozitivan stav prema drugačijima, odgoju za različitost. Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini, nacionalnom kurikulumu i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje europskih vrijednosti, odgoj za solidarnost, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), (su)konstrukciji školskog kurikuluma, a prema interkulturalnoj školskoj zajednici. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a interkulturalno obrazovanje, europske vrijednosti, kurikulum |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a intercultural education, European values, curriculum |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti |d Zagreb - Virovitica : Odsjek za pedagogiju - Filozofski fakultet u Zagrebu i Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014. |h 211 |n Hrvatić, Neven |z 9789535621614 |g str. 198-211 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
999 | |c 335359 |d 335356 |