Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)
Na Filozofskom fakultetu (FF) pravo na posebne akademske prilagodbe uz potvrdu svog statusa ima 51 student s invaliditetom što je najveći broj upisanih studenata na pojedinu sastavnicu zagrebačkog Sveučilišta. U suvremeno koncipiranom radu Katedre, zadatak je nastavnika da pokušava pronaći način pri...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335514/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
"Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2014 |
Glavni autori: | Gošnik, Jelka (-), Fučkar Reichel, Ksenija (Author), Špehar, Natalija |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://bib.irb.hr/datoteka/705072.308-314-Gosnik.pdf |
LEADER | 02422naa a2200217uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 150109s2014 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)705072 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Gošnik, Jelka |9 759 | |
245 | 1 | 0 | |a Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2) / |c Gošnik, Jelka ; Fučkar Reichel, Ksenija ; Špehar, Natalija. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Module of Physical Education for students with disability at Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb (Part 2) | |
300 | |a 308-314 |f str. | ||
520 | |a Na Filozofskom fakultetu (FF) pravo na posebne akademske prilagodbe uz potvrdu svog statusa ima 51 student s invaliditetom što je najveći broj upisanih studenata na pojedinu sastavnicu zagrebačkog Sveučilišta. U suvremeno koncipiranom radu Katedre, zadatak je nastavnika da pokušava pronaći način prilagodbe individualiziranim potrebama studenata. Studenti trebaju biti, najviše koliko je moguće, uključeni u nastavne i izvannastavne aktivnosti. Svaki student u proces studiranja donosi veliku raznolikost vještina, potreba i interesa za učenje i na toj se činjenici temelji univerzalni dizajn za učenje. Univerzalnim dizajnom za učenje, odnosno inkluzivnim dizajnom, moguće je osigurati najviše standarde i kvalitetu visokog obrazovanja za najveći broj studenata, uključujući studente s invaliditetom.Misija Katedre za kineziologiju na FF je, između ostalog, kreirati nastavni program modula TZK u skladu s univerzalnom dizajnom na način da zadovolji potrebe najvećeg broja studenata, a pogotovo potrebe studenata koji imaju različite (drukčije) sposobnosti, vještine, interese i preferencije. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
700 | 1 | |a Fučkar Reichel, Ksenija |4 aut | |
700 | 1 | |a Špehar, Natalija |4 aut | |
773 | 0 | |a "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" (24.-28.06.2014. ; Poreč, Hrvatska) |t "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" |d Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2014 |n Findak, V. |z 978-953-7965-02-0 |g str. 308-314 | |
856 | |u http://bib.irb.hr/datoteka/705072.308-314-Gosnik.pdf | ||
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad |t 1.09 | ||
999 | |c 335514 |d 335511 |