Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2)

Na Filozofskom fakultetu (FF) pravo na posebne akademske prilagodbe uz potvrdu svog statusa ima 51 student s invaliditetom što je najveći broj upisanih studenata na pojedinu sastavnicu zagrebačkog Sveučilišta. U suvremeno koncipiranom radu Katedre, zadatak je nastavnika da pokušava pronaći način pri...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335514/Details
Matična publikacija: "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom"
Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2014
Glavni autori: Gošnik, Jelka (-), Fučkar Reichel, Ksenija (Author), Špehar, Natalija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://bib.irb.hr/datoteka/705072.308-314-Gosnik.pdf
LEADER 02422naa a2200217uu 4500
008 150109s2014 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)705072 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Gošnik, Jelka  |9 759 
245 1 0 |a Modul tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (dio 2) /  |c Gošnik, Jelka ; Fučkar Reichel, Ksenija ; Špehar, Natalija. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Module of Physical Education for students with disability at Faculty of Humanities and Social Sciences in Zagreb (Part 2) 
300 |a 308-314  |f str. 
520 |a Na Filozofskom fakultetu (FF) pravo na posebne akademske prilagodbe uz potvrdu svog statusa ima 51 student s invaliditetom što je najveći broj upisanih studenata na pojedinu sastavnicu zagrebačkog Sveučilišta. U suvremeno koncipiranom radu Katedre, zadatak je nastavnika da pokušava pronaći način prilagodbe individualiziranim potrebama studenata. Studenti trebaju biti, najviše koliko je moguće, uključeni u nastavne i izvannastavne aktivnosti. Svaki student u proces studiranja donosi veliku raznolikost vještina, potreba i interesa za učenje i na toj se činjenici temelji univerzalni dizajn za učenje. Univerzalnim dizajnom za učenje, odnosno inkluzivnim dizajnom, moguće je osigurati najviše standarde i kvalitetu visokog obrazovanja za najveći broj studenata, uključujući studente s invaliditetom.Misija Katedre za kineziologiju na FF je, između ostalog, kreirati nastavni program modula TZK u skladu s univerzalnom dizajnom na način da zadovolji potrebe najvećeg broja studenata, a pogotovo potrebe studenata koji imaju različite (drukčije) sposobnosti, vještine, interese i preferencije. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
700 1 |a Fučkar Reichel, Ksenija  |4 aut 
700 1 |a Špehar, Natalija  |4 aut 
773 0 |a "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom" (24.-28.06.2014. ; Poreč, Hrvatska)  |t "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom"  |d Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2014  |n Findak, V.  |z 978-953-7965-02-0  |g str. 308-314 
856 |u http://bib.irb.hr/datoteka/705072.308-314-Gosnik.pdf 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.09 
999 |c 335514  |d 335511