Primjena metode Bones for life / Kosti za život u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu
Redovita tjelesna aktivnost (vježbanje, trening) potiče u organizmu niz pozitivnih adaptacijskih promjena koje doprinose povećanju funkcionalnih sposobnosti, unapređenju zdravlja i kvalitete života. U nastavi TZK neophodna je prilagodba programa prema individualnim potrebama svakog studenta. Na Prir...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335638/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
„Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom“ Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2014 |
Glavni autori: | Fučkar Reichel, Ksenija (-), Kecerin Kasumagić, Ingrid (Author), Špehar, Natalija, Gošnik, Jelka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://bib.irb.hr/datoteka/705073.298-303-Fuckar.pdf |
LEADER | 02411naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 150109s2014 xx 1 hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)705073 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Fučkar Reichel, Ksenija | |
245 | 1 | 0 | |a Primjena metode Bones for life / Kosti za život u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu / |c Fučkar Reichel, Ksenija ; Kecerin Kasumagić, Ingrid ; Špehar, Natalija ; Gošnik, Jelka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Application of "Bones for life" method in Physical Education teaching at Faculty of Faculty of Science | |
300 | |a 298-303 |f str. | ||
520 | |a Redovita tjelesna aktivnost (vježbanje, trening) potiče u organizmu niz pozitivnih adaptacijskih promjena koje doprinose povećanju funkcionalnih sposobnosti, unapređenju zdravlja i kvalitete života. U nastavi TZK neophodna je prilagodba programa prema individualnim potrebama svakog studenta. Na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu provodi se program vježbanja koji omogućuje provedbu prilagođene nastave Tjelesne i zdravstvene kulture za studente s invaliditetom ili problemima pokretačkog sustava uslijed sportskih povreda ili nezgoda. U zadnje dvije godine na našem fakultetu koristi se novi program vježbanja kojim se mogu baviti svi studenti bez obzira na njihovo funkcionalno stanje i sposobnosti. Taj program našim studentima je možda bliži i zanimljiviji zbog njihovog opredjeljenja prema prirodnim znanostima jer se u ovom programu primjenjuju zakoni fizike u pokretu budući da je svaki pokret našeg tijela određen fizičkim parametrima: težinom, prostorom i vremenom. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
700 | 1 | |a Kecerin Kasumagić, Ingrid |4 aut | |
700 | 1 | |a Špehar, Natalija |4 aut | |
700 | 1 | |a Gošnik, Jelka |4 aut |9 759 | |
773 | 0 | |a „Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom“ (24.-28.06.2014. ; Poreč, Hrvatska) |t „Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom“ |d Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, 2014 |n Findak, V. |z 978-953-7965-02-0 |g str. 298-303 | |
856 | |u http://bib.irb.hr/datoteka/705073.298-303-Fuckar.pdf | ||
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - CijeliRad |t 1.09 | ||
999 | |c 335638 |d 335635 |