Otvorenost hrvatskih arhiva prema odgojno- obrazovnom sustavu
Autori polaze od činjenice da se arhivi u inozemstvu sve više otvaraju obrazovnom sustavu kako boljim povezivanjem i suradnjom tako i razvojem elektroničkih didaktičkih materijala. Zbog toga su autori proveli istraživanje u arhivima na nacionalnoj razini kojim su ispitali postojanje takvih aktivnost...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335661/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Arhivi i politika Zagreb : Hrvatsko arhivističko društvo, 2014 |
Glavni autori: | Garić, Ana (-), Stančić, Hrvoje (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02404naa a22002177i 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20170205142301.0 | ||
008 | 150109s2014 ci 1 hrv|d | ||
999 | |c 335661 |d 335658 | ||
035 | |a (CROSBI)726978 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Garić, Ana | |
245 | 1 | 0 | |a Otvorenost hrvatskih arhiva prema odgojno- obrazovnom sustavu / |c Garić, Ana ; Stančić, Hrvoje. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Openness of Croatian archives to educational system | |
300 | |a 209-240 |f str. | ||
520 | |a Autori polaze od činjenice da se arhivi u inozemstvu sve više otvaraju obrazovnom sustavu kako boljim povezivanjem i suradnjom tako i razvojem elektroničkih didaktičkih materijala. Zbog toga su autori proveli istraživanje u arhivima na nacionalnoj razini kojim su ispitali postojanje takvih aktivnosti i sadržaja u Hrvatskoj te ih usporedili s međunarodnim iskustvima. U istraživanju se ispitivalo postojanje politike otvorenosti prema odgojno-obrazovnom sustavu, osobni stavovi zaposlenika u arhivima te njihova motivacija za razvoj takvih aktivnosti i sadržaja. U istraživanju su sudjelovali i učenici viših razreda osnovnih škola te učitelji i nastavnici. Na temelju rezultata provedenog istraživanja autori zaključuju o trenutnom stanju razvijenosti didaktičkih aktivnosti i materijala te povezanosti arhiva i škola. Konačno, autori predlažu niz konkretnih mjera i postupaka koje bi arhivi mogli provoditi kako bi vrijedno gradivo učinili dostupnijim u elektroničkom obliku te tako zainteresirali sudionike odgojno-obrazovnog procesa na veće korištenje takvih sadržaja u nastavi. Međusobno povezivanje arhiva i odgojno-obrazovnih institucija može značajno pridonijeti osvješćivanju važnosti arhiva i arhivskoga gradiva, uključivanju u svjetske trendove suvremene arhivistike te razvoju arhivske pedagogije. | ||
546 | |a HRV | ||
693 | |a arhiv, arhivska pedagogija, arhivski pedagog, obrazovni potencijal arhiva, učenik |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a archive, archival pedagogy, archival pedagogue, educational potential of archive, student |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Stančić, Hrvoje |4 aut |9 431 | |
773 | 0 | |a 4. Kongres hrvatskih arhivista (22-25.10.2013 ; Opatija, Hrvatska) |t Arhivi i politika |d Zagreb : Hrvatsko arhivističko društvo, 2014 |n Babić, Silvija |z 978-953-98228-8-8 |g str. 209-240 | |
942 | |c RZB |u 2 |v Nista |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad |t 1.08 |