Otvorenost hrvatskih arhiva prema odgojno- obrazovnom sustavu

Autori polaze od činjenice da se arhivi u inozemstvu sve više otvaraju obrazovnom sustavu kako boljim povezivanjem i suradnjom tako i razvojem elektroničkih didaktičkih materijala. Zbog toga su autori proveli istraživanje u arhivima na nacionalnoj razini kojim su ispitali postojanje takvih aktivnost...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335661/Details
Matična publikacija: Arhivi i politika
Zagreb : Hrvatsko arhivističko društvo, 2014
Glavni autori: Garić, Ana (-), Stančić, Hrvoje (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02404naa a22002177i 4500
005 20170205142301.0
008 150109s2014 ci 1 hrv|d
999 |c 335661  |d 335658 
035 |a (CROSBI)726978 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Garić, Ana 
245 1 0 |a Otvorenost hrvatskih arhiva prema odgojno- obrazovnom sustavu /  |c Garić, Ana ; Stančić, Hrvoje. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Openness of Croatian archives to educational system 
300 |a 209-240  |f str. 
520 |a Autori polaze od činjenice da se arhivi u inozemstvu sve više otvaraju obrazovnom sustavu kako boljim povezivanjem i suradnjom tako i razvojem elektroničkih didaktičkih materijala. Zbog toga su autori proveli istraživanje u arhivima na nacionalnoj razini kojim su ispitali postojanje takvih aktivnosti i sadržaja u Hrvatskoj te ih usporedili s međunarodnim iskustvima. U istraživanju se ispitivalo postojanje politike otvorenosti prema odgojno-obrazovnom sustavu, osobni stavovi zaposlenika u arhivima te njihova motivacija za razvoj takvih aktivnosti i sadržaja. U istraživanju su sudjelovali i učenici viših razreda osnovnih škola te učitelji i nastavnici. Na temelju rezultata provedenog istraživanja autori zaključuju o trenutnom stanju razvijenosti didaktičkih aktivnosti i materijala te povezanosti arhiva i škola. Konačno, autori predlažu niz konkretnih mjera i postupaka koje bi arhivi mogli provoditi kako bi vrijedno gradivo učinili dostupnijim u elektroničkom obliku te tako zainteresirali sudionike odgojno-obrazovnog procesa na veće korištenje takvih sadržaja u nastavi. Međusobno povezivanje arhiva i odgojno-obrazovnih institucija može značajno pridonijeti osvješćivanju važnosti arhiva i arhivskoga gradiva, uključivanju u svjetske trendove suvremene arhivistike te razvoju arhivske pedagogije. 
546 |a HRV 
693 |a arhiv, arhivska pedagogija, arhivski pedagog, obrazovni potencijal arhiva, učenik  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a archive, archival pedagogy, archival pedagogue, educational potential of archive, student  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Stančić, Hrvoje  |4 aut  |9 431 
773 0 |a 4. Kongres hrvatskih arhivista (22-25.10.2013 ; Opatija, Hrvatska)  |t Arhivi i politika  |d Zagreb : Hrvatsko arhivističko društvo, 2014  |n Babić, Silvija  |z 978-953-98228-8-8  |g str. 209-240 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Znanstveni - Predavanje - CijeliRad  |t 1.08