Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece

Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje posta...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335664/Details
Matična publikacija: 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka
Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014
Glavni autori: Kuterovac Jagodić, Gordana (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author), Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02806naa a22002537i 4500
003 HR-ZaFF
005 20170623152101.0
008 150109s2014 xx 1 hrv|d
999 |c 335664  |d 335661 
035 |a (CROSBI)728393 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Kuterovac Jagodić, Gordana  |9 725 
245 1 0 |a Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece /  |c Gordana Kuterovac Jagodić, Nina Pavlin-Bernardić, Vesna Vlahović-Štetić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The role of ICT in education of preschool and school children 
300 |a 96-96  |f str. 
520 3 |a Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje postaje ne da li uključivati računala, tablete i ostala sredstva u obrazovni proces od vrtića do škole i fakulteta, nego kako to učiniti na najbolji mogući način. Istraživanja pokazuju kako uporaba računale tehnologije može imati motivacijsku ulogu, ali i ulogu u razvoju dječjih sposobnosti te efikasnijem i bržem stjecanju znanja. Današnja djeca odrastaju u digitalnom dobu u kojem računalna tehnologija mijenja društvo i zahtjeve koje ono postavlja pred pojedinca za uspješnom prilagodbom. Obaveza je društva svu djecu pripremiti za korištenje tehnologije kako bi se u svom profesionalnom i osobnom životu mogli prilagoditi i udovoljiti zahtjevima svijeta obrazovanja i rada. Zato uporaba računala u edukaciji može doprinijeti kako djeci s uobičajenim razvojnim putem, tako i djeci s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. U ovom će se izlaganju prikazati prednosti, nedostaci i izazovi uporabe tehnologije u obrazovanju djece te uloga nastavnika, psihologa, roditelja i ostalih odraslih u tom procesu. 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a računalna tehnologija, obrazovanje predškolske i školske djece  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a ICT, education of preschool and school children  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Pavlin-Bernardić, Nina  |4 aut  |9 753 
700 1 |a Vlahović-Štetić, Vesna  |4 aut  |9 791 
773 0 |a 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe (5.- 8. 11. 2014. ; Rovinj, Hrvatska)  |t 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka  |d Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014  |n Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna  |z 978-953-55079-4-9  |g str. 96-96 
942 |c RZB  |u 2  |v DomRecenzija  |z Strucni - Predavanje - Sazetak  |t 1.13