Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece
Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje posta...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:335664/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014 |
Glavni autori: | Kuterovac Jagodić, Gordana (-), Pavlin-Bernardić, Nina (Author), Vlahović-Štetić, Vesna |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02806naa a22002537i 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFF | ||
005 | 20170623152101.0 | ||
008 | 150109s2014 xx 1 hrv|d | ||
999 | |c 335664 |d 335661 | ||
035 | |a (CROSBI)728393 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Kuterovac Jagodić, Gordana |9 725 | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece / |c Gordana Kuterovac Jagodić, Nina Pavlin-Bernardić, Vesna Vlahović-Štetić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The role of ICT in education of preschool and school children | |
300 | |a 96-96 |f str. | ||
520 | 3 | |a Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje postaje ne da li uključivati računala, tablete i ostala sredstva u obrazovni proces od vrtića do škole i fakulteta, nego kako to učiniti na najbolji mogući način. Istraživanja pokazuju kako uporaba računale tehnologije može imati motivacijsku ulogu, ali i ulogu u razvoju dječjih sposobnosti te efikasnijem i bržem stjecanju znanja. Današnja djeca odrastaju u digitalnom dobu u kojem računalna tehnologija mijenja društvo i zahtjeve koje ono postavlja pred pojedinca za uspješnom prilagodbom. Obaveza je društva svu djecu pripremiti za korištenje tehnologije kako bi se u svom profesionalnom i osobnom životu mogli prilagoditi i udovoljiti zahtjevima svijeta obrazovanja i rada. Zato uporaba računala u edukaciji može doprinijeti kako djeci s uobičajenim razvojnim putem, tako i djeci s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. U ovom će se izlaganju prikazati prednosti, nedostaci i izazovi uporabe tehnologije u obrazovanju djece te uloga nastavnika, psihologa, roditelja i ostalih odraslih u tom procesu. | |
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a računalna tehnologija, obrazovanje predškolske i školske djece |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a ICT, education of preschool and school children |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Pavlin-Bernardić, Nina |4 aut |9 753 | |
700 | 1 | |a Vlahović-Štetić, Vesna |4 aut |9 791 | |
773 | 0 | |a 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe (5.- 8. 11. 2014. ; Rovinj, Hrvatska) |t 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka |d Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo, 2014 |n Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna |z 978-953-55079-4-9 |g str. 96-96 | |
942 | |c RZB |u 2 |v DomRecenzija |z Strucni - Predavanje - Sazetak |t 1.13 |