Politički marketing

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ipil.ZAG01000509604/Details
Matična publikacija: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis.
Glavni autor: Šiber, Ivan (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Politička kultura, 2003.
Nakladnička cjelina: Biblioteka Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis
Predmet:
LEADER 01251cam a2200313 ir450
001 ZAG01000509604
003 HR-ZaZAG
005 20111111112201.0
008 030721s2003 ci a 001 0 hrv
020 |a 9536213524 
035 |a (HR-ZaZAG)000509604 
040 |a HR IPIL  |b hrv  |d HR IPIL  |e HR PPIAK 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |b H 
080 |a 32.019.5 
100 1 |a Šiber, Ivan 
245 1 0 |a Politički marketing /  |c Ivan Šiber. 
260 |a Zagreb :  |b Politička kultura,  |c 2003.  |e (Zagreb :  |f Kastmueller) 
300 |a 239 str. :  |b ilustr. ;  |c 24 cm. 
490 0 |a Biblioteka Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis 
504 |a Bibliografija: str. 228-229 i uz tekst 
504 |a Imensko i predmetno kazalo 
650 7 |a Politički marketing  |x Temeljna načela  |2 nskps 
760 0 |t Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu 
LKR |a UP  |b 000503635  |l ZAG01  |m Politički marketing /  |n Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis.  |r 7600 
OWN |a IPIL 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000503635  |m Politički marketing /  |n Nakladnička cjelina: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis.