Uloga i strategija marketinga u razvoju odjela za privatno poduzetništvo u poslovanju Varaždinske banke d.d. Varaždin

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000029795/Details
Glavni autor: Pejić, Jasmina (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Varaždin : J. Pejić, 1992.
LEADER 00889nam a2200265 i 4500
001 NSK01000029795
003 HR-ZaNSK
008 931203s1992 ci m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)29827 
035 |9 (HR-ZaNSK)931203005 
035 |a (HR-ZaNSK)000029795 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 339.138:658.114 
100 1 |a Pejić, Jasmina 
245 1 0 |a Uloga i strategija marketinga u razvoju odjela za privatno poduzetništvo u poslovanju Varaždinske banke d.d. Varaždin :  |b magistarski rad /  |c Jasmina Pejić. 
260 |a Varaždin :  |b J. Pejić,  |c 1992.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 127 listova ;  |c 30 cm. 
502 |a Ekonomski fakultet, Zagreb, 1992 
504 |a Bibliografija: str. 127-[129] 
981 |p CRO  |r HRB1992 
852 4 |j II-74.712 
876 |e D  |a 5213/93 
886 0 |2 unimarc  |b 00685nam0 2200205 450