Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000043024/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Medijska istraživanja 1 (1995), 2 ; str. 227-240 |
Glavni autor: | Govedić, Nataša (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Govedić, N. (1995). Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz: Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz. Medijska istraživanja.
Chicago stil citiranjaGovedić, Nataša. "Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz: Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz." 1995.
MLA stil citiranjaGovedić, Nataša. "Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz: Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz." 1995.