Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000043024/Similar
Matična publikacija: Medijska istraživanja
1 (1995), 2 ; str. 227-240
Glavni autor: Govedić, Nataša (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Govedić, N. (1995). Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz: Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz. Medijska istraživanja.

Chicago stil citiranja

Govedić, Nataša. "Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz: Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz." 1995.

MLA stil citiranja

Govedić, Nataša. "Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz: Televizija kao medij i TV reklama kao njegov najsavršeniji izraz." 1995.