Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000083991/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka
11 (1993) ; str. 163-173
Glavni autor: Grbac, Bruno (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 00856caa a2200253 ir4500
001 NSK01000083991
003 HR-ZaNSK
008 940512s1993 ci ||| ||hrv
015 |a HP93-2785  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)84083 
035 |9 (HR-ZaNSK)940512051 
035 |a (HR-ZaNSK)000083991 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 339.13 
100 1 |a Grbac, Bruno 
245 1 0 |a Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga /  |c Bruno Grbac. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 5 jed. 
504 |a Summary 
653 0 |a Tržište  |a Marketing 
773 0 |t Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka  |x 0353-3689  |g 11 (1993) ; str. 163-173  |w nsk.(HR-ZaNSK)000001303 
932 |a da  |b prethodno priopćenje 
981 |p CRO 
886 0 |2 unimarc  |b 00590naa2 2200181 450