Uloga televizijskih programa u promicanju francuskih predsjedničkih kandidata

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000090251/Details
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
25 (1993), 1/2 ; str. 13-22
Glavni autor: Johnston, Anne (-)
Ostali autori: Gerstle, Jacques (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
eng
Predmet:
LEADER 01414caa a2200325 ir4500
001 NSK01000090251
003 HR-ZaNSK
005 20220614172044.0
008 940617s1993 ci ||| ||hrv
015 |a HP93-3369  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)90350 
035 |9 (HR-ZaNSK)940617160 
035 |a (HR-ZaNSK)000090251 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |a eng  |b eng  |b hrv 
080 |a 32.019.51(44):654.19]"1988" 
100 1 |a Johnston, Anne 
245 1 0 |a Uloga televizijskih programa u promicanju francuskih predsjedničkih kandidata =  |b The role of television broadcasts in promoting French presidential candidates /  |c Anne Johnston i/and Jacques Gerstle. 
246 3 1 |a The role of television broadcasts in promoting French presidential candidates 
500 |a Tekst usporedo na hrv. i engl. jeziku 
500 |a Sastanak Međunarodnog komunikacijskog udruženja, Washington, D.C., 27-31.5.1993. 
504 |a Bibliografija: 17 jed. 
504 |a Abstract ; sažetak 
653 0 |a Politička promičba  |a Televizijske emisije  |a Predsjednički izbori  |a Politička propaganda  |a Politička reklama  |a Političke kampanje  |a Francuska  |a 1988. 
700 1 |a Gerstle, Jacques 
773 0 |t Informatologia (Zagreb)  |x 1330-0067  |g 25 (1993), 1/2 ; str. 13-22  |w nsk.(HR-ZaNSK)000003545 
932 |a da  |b znanstveni rad 
981 |p CRO 
998 |p arui2206 
886 0 |2 unimarc  |b 01126naa2 2200229 450