Alokacija sredstava za propagandu na inozemnom turističkom tržištu metodom PROMEETHE

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000112466/Details
Matična publikacija: Acta turistica (Zagreb)
6 (1994), 1 ; str. 40-61
Glavni autor: Grković, Asja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
eng
Predmet:
LEADER 01221caa a2200301 ir4500
001 NSK01000112466
003 HR-ZaNSK
005 20140828140902.0
008 950120s1994 ci ||| ||hrv
015 |a HP94-0149  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)112595 
035 |9 (HR-ZaNSK)950120120 
035 |a (HR-ZaNSK)000112466 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |a eng 
080 |a 338.486:659.1 
080 |a 659.1:338.486 
100 1 |a Grković, Asja 
245 1 0 |a Alokacija sredstava za propagandu na inozemnom turističkom tržištu metodom PROMEETHE =  |b Allocation of the promotion resources at the foreign tourist market by using the PROMEETHE method /  |c Asja Grković. 
246 1 1 |a Allocation of the promotion resources at the foreign tourist market by using the PROMEETHE method 
300 |b Ilustr. 
500 |a Tekst usporedo na hrv. i engl. jeziku 
504 |a Bibliografija: 13 jed. 
653 0 |a Turizam  |a Gospodarska propaganda  |a PROMETHEE metoda  |a Metoda višekriterijskog odlučivanja 
773 0 |t Acta turistica (Zagreb)  |x 0353-4316  |g 6 (1994), 1 ; str. 40-61  |w nsk.(HR-ZaNSK)000018946 
932 |a da  |b stručni rad 
981 |p CRO  |z B194 
886 0 |2 unimarc  |b 00924naa2 2200229 450