Marketing strategija promocije u turizmu i njen utjecaj na usmjeravanje turističke potrošnje

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000173235/Details
Glavni autor: Muštra, Nikola (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Opatija : N. Muštra, 1995
LEADER 00863cam a2200241 i 4500
001 NSK01000173235
003 HR-ZaNSK
005 20210817143152.0
007 ta
008 961001s1995 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)173437 
035 |9 (HR-ZaNSK)961001024 
035 |a (HR-ZaNSK)000173235 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 338.48:659.1 
100 1 |a Muštra, Nikola 
245 1 0 |a Marketing strategija promocije u turizmu i njen utjecaj na usmjeravanje turističke potrošnje :  |b magistarski rad /  |c Nikola Muštra. 
260 |a Opatija :  |b N. Muštra,  |c 1995  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 129 listova :  |b table, graf. prikazi, sheme ;  |c 30 cm. 
502 |a Sveučilište u Rijeci, Hoteljerski fakultet Opatija, Opatija, 1995. 
504 |a Bibliografija: str. 126-129 
998 |n DCR 
886 0 |2 unimarc  |b 00742iam0 2200217 450