|
|
|
|
LEADER |
01038caa a2200289 ir4500 |
001 |
NSK01000185528 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20120412111659.0 |
008 |
970326s1996 ci ||| ||hrv |
015 |
|
|
|a HP96-0680
|2 HR
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)185735
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)970326169
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000185528
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
080 |
|
|
|a 378.12.025
|
100 |
1 |
|
|a Marentič Požarnik, Barica
|
245 |
1 |
0 |
|a Suvremene teorije učenja i profesionalnog razvoja kao teorijska osnova didaktičkog usavršavanja visokoškolskih nastavnika /
|c Barica Marentič Požarnik.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 23 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary
|
650 |
|
7 |
|a Sveučilišni nastavnici
|x Obrazovanje
|x Cjeloživotno učenje
|2 nskps
|
773 |
0 |
|
|t Napredak (Zagreb. 1991)
|x 1330-0059
|g 137 (1996), 1 ; str. 34-45
|w nsk.(HR-ZaNSK)000000620
|
932 |
|
|
|b znanstveni rad
|
981 |
|
|
|p CRO
|z B1-3/96
|
998 |
|
|
|c rrvo9809
|c rjki120405
|c msei120412
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 00754naa2 2200217 450
|