|
|
|
|
LEADER |
01101caa a2200313 ir4500 |
001 |
NSK01000252731 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20140324152626.0 |
008 |
000216s1999 ci ||| ||hrv |
015 |
|
|
|a HP99-0487
|2 HR
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)252990
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)400216094
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000252731
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|b ger
|
080 |
|
|
|a 371.3:17
|
100 |
1 |
|
|a Devjak, Tatjana
|
245 |
1 |
0 |
|a Važnost različitih modela etičke i državljanske nastave /
|c Tatjana Devjak i Majda Cencič.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Tema br.: Hrvatska škola na putu preobrazbe: nagnuća i dileme
|
504 |
|
|
|a Bilješke uz tekst ; bibliografija: 13 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary ; Zusammenfassung
|
650 |
|
7 |
|a Etika
|x Nastava i učenje
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Cencič, Majda
|
773 |
0 |
|
|t Napredak (Zagreb. 1991)
|x 1330-0059
|g 140 (1999), 1 ; str. 70-83
|w nsk.(HR-ZaNSK)000000620
|
932 |
|
|
|a da
|b znanstveni rad
|
981 |
|
|
|p CRO
|z B1-2/99
|
998 |
|
|
|a LUKo0002
|a sobi0003
|c sivk0010
|c gmao0103
|c lbau0209
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 00851iaa2 2200241 450
|