Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000253625/Similar
Matična publikacija: Tekstil
48 (1999), 1 ; str. 34-39
Glavni autor: Bratko, Stjepan (-)
Ostali autori: Hoić, Dubravko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Bratko, S., & Hoić, D. (1999). Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće: Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće. Tekstil, p. 8.

Chicago stil citiranja

Bratko, Stjepan, and Dubravko Hoić. "Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće: Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće." 1999: 8.

MLA stil citiranja

Bratko, Stjepan, and Dubravko Hoić. "Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće: Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće." 1999: 8.