Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000253625/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Tekstil 48 (1999), 1 ; str. 34-39 |
Glavni autor: | Bratko, Stjepan (-) |
Ostali autori: | Hoić, Dubravko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Bratko, S., & Hoić, D. (1999). Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće: Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće. Tekstil, p. 8.
Chicago stil citiranjaBratko, Stjepan, and Dubravko Hoić. "Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće: Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće." 1999: 8.
MLA stil citiranjaBratko, Stjepan, and Dubravko Hoić. "Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće: Primjena relacijskog marketinga u suvremenom sustavu modne odjeće." 1999: 8.