Uvođenje marketing koncepcije i organizacija funkcija marketinga u proizvodnoj radnoj organizaciji

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000266419/Details
Glavni autor: Hodak, Zlatko (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Z. Hodak, 1990
LEADER 00954nam a2200289 i 4500
001 NSK01000266419
003 HR-ZaNSK
008 000928s1990 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)266694 
035 |9 (HR-ZaNSK)400928025 
035 |a (HR-ZaNSK)000266419 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 339.138:658.5 
080 |a 658.5:339.138 
100 1 |a Hodak, Zlatko 
245 1 0 |a Uvođenje marketing koncepcije i organizacija funkcija marketinga u proizvodnoj radnoj organizaciji :  |b magistarski rad /  |c Zlatko Hodak. 
260 |a Zagreb :  |b Z. Hodak,  |c 1990  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 126 listova :  |b table, sheme ;  |c 30 cm. 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 1990 
504 |a Bibliografija: str. 124-125 
981 |p CRO  |r HRB1990 
998 |n DCR 
852 4 |j DCR-ZG-515/00 
876 |e DCR  |a 515/2000 
886 0 |2 unimarc  |b 00751iam0 2200229 450