|
|
|
|
LEADER |
01027caa a2200301 ir4500 |
001 |
NSK01000278370 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20070918011616.0 |
008 |
010312s1999 ci ||| ||hrv |
015 |
|
|
|a HP99-7820
|2 HR
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)278661
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)410312098
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000278370
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
080 |
|
|
|a 371.3:372.47
|
100 |
1 |
|
|a Ćurić, Filip,
|c matematičar
|
245 |
1 |
0 |
|a Načini komuniciranja u početnoj nastavi matematike /
|c Filip Ćurić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Dani Učiteljske akademije u Zagrebu, 5.-8.10.1999.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 9 jed
|
504 |
|
|
|a Summary
|
650 |
|
7 |
|a Matematika
|x Nastava i učenje
|2 nskps
|
773 |
0 |
|
|t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
|x 1332-0513
|g 1 (1999), 1 ; str. 19-29
|w nsk.(HR-ZaNSK)000245207
|
932 |
|
|
|a da
|b znanstveni rad
|
981 |
|
|
|p CRO
|z B11-12/99
|
998 |
|
|
|a boko0103
|a dimp0103
|c ikak0104
|c gmao0205
|c lbau0307
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 00737naa2 2200229 450
|