Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000282598/Similar
Matična publikacija: Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio povijesnih znanosti)
38 (1999[i.e. 2000]), 25 ; str. 155-175
Glavni autor: Rendić-Miočević, Ivo (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Rendić-Miočević, I. (2000). Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika: Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika. Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio povijesnih znanosti), p. 5.

Chicago stil citiranja

Rendić-Miočević, Ivo. "Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika: Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika." 2000: 5.

MLA stil citiranja

Rendić-Miočević, Ivo. "Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika: Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika." 2000: 5.