Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000282598/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio povijesnih znanosti) 38 (1999[i.e. 2000]), 25 ; str. 155-175 |
Glavni autor: | Rendić-Miočević, Ivo (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Rendić-Miočević, I. (2000). Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika: Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika. Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio povijesnih znanosti), p. 5.
Chicago stil citiranjaRendić-Miočević, Ivo. "Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika: Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika." 2000: 5.
MLA stil citiranjaRendić-Miočević, Ivo. "Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika: Utjecaj didaktički razrađenih standarda za hrvatsku povijest do 16. st. na stavove i uspjeh učenika." 2000: 5.