Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000293334/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Agronomski glasnik 62 (2000), 3/4 ; str. 151-166 |
Glavni autor: | Ivanković, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Ivanković, M. (2000). Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina: Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina. Agronomski glasnik, p. 2.
Chicago stil citiranjaIvanković, Marko. "Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina: Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina." 2000: 2.
MLA stil citiranjaIvanković, Marko. "Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina: Temeljne značajke marketinga hercegovačkih vina." 2000: 2.