Učenje i poučavnje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000302181/Details
Matična publikacija: Napredak (Zagreb. 1991)
142 (2001), 1 ; str. 39-50
Glavni autor: Babić, Nada, pedagoginja (-)
Ostali autori: Irović, Stanislava (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01051caa a2200289 ir4500
001 NSK01000302181
003 HR-ZaNSK
005 20140411131522.0
008 011212s2001 ci ||| ||hrv
015 |a HP01-1722  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)302497 
035 |9 (HR-ZaNSK)411212023 
035 |a (HR-ZaNSK)000302181 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng  |b ger 
080 |a 372.3 
100 1 |a Babić, Nada,  |c pedagoginja 
245 1 0 |a Učenje i poučavnje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma /  |c Nada Babić i Stanislava Irović. 
500 |a Tema broja: Suvremena nadahnuća u teoriji i praksi predškolskog odgoja 
504 |a Bibliografija: 25 jed. 
504 |a Summary ; Zusammenfassung 
650 7 |a Predškolski odgoj  |2 nskps 
700 1 |a Irović, Stanislava 
773 0 |t Napredak (Zagreb. 1991)  |x 1330-0059  |g 142 (2001), 1 ; str. 39-50  |w nsk.(HR-ZaNSK)000000620 
981 |p CRO  |z B3/01 
998 |a trio0112  |a ivap0202  |c gmao0302  |c rjkp0401  |c bpki0401 
886 0 |2 unimarc  |b 00880naa2 2200229 450