Importance of food marking (branding) on the market in the aim to support producer's income

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000304662/Details
Matična publikacija: Agroeconomia Croatica
1 (2001), 1 ; str. 29-36
Glavni autor: Schiebel, Walter (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
LEADER 01019caa a2200289 ir4500
001 NSK01000304662
003 HR-ZaNSK
005 20170706133724.0
008 020122s2001 ci ||| ||eng
015 |a HP01-0165  |2 HR 
035 |9 (HR-ZaNSK)304978 
035 |9 (HR-ZaNSK)420122109 
035 |a (HR-ZaNSK)000304662 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
080 |a 339.138:641 
080 |a 613.2:339.138 
100 1 |a Schiebel, Walter 
245 1 0 |a Importance of food marking (branding) on the market in the aim to support producer's income /  |c Walter Schiebel. 
500 |a Znanstveni skup "Izazovi hrvatskoj poljoprivredi na pragu 21. stoljeća", Poreč, 8.-11.11.2000. 
504 |a Bibliografija: 7 jed 
504 |a Sažetak 
650 7 |a Hrana  |x Označivanje  |2 nskps 
773 0 |t Agroeconomia Croatica  |x 1333-2422  |g 1 (2001), 1 ; str. 29-36  |w nsk.(HR-ZaNSK)000287414 
981 |p CRO  |z B1/01 
998 |a rado0201  |a dimi0204  |c dbro0307 
886 0 |2 unimarc  |b 00786iaa2 2200217 450