Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000307577/Similar
Glavni autor: Radoš, Ljerka (-)
Ostali autori: Meler, Marcel (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
eng
Impresum: Osijek : Ekonomski fakultet, 2002.
Izdanje: 2. izmijenjeno i dopunjeno izd
Predmet:

APA stil citiranja

Radoš, L., & Meler, M. (2002). Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga: Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga (2. izmijenjeno i dopunjeno izd.). Osijek: Ekonomski fakultet.

Chicago stil citiranja

Radoš, Ljerka, and Marcel Meler. Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga: Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.

MLA stil citiranja

Radoš, Ljerka, and Marcel Meler. Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga: Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.