Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000307577/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Radoš, Ljerka (-) |
Ostali autori: | Meler, Marcel (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv eng |
Impresum: |
Osijek :
Ekonomski fakultet,
2002.
|
Izdanje: | 2. izmijenjeno i dopunjeno izd |
Predmet: |
APA stil citiranja
Radoš, L., & Meler, M. (2002). Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga: Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga (2. izmijenjeno i dopunjeno izd.). Osijek: Ekonomski fakultet.
Chicago stil citiranjaRadoš, Ljerka, and Marcel Meler. Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga: Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.
MLA stil citiranjaRadoš, Ljerka, and Marcel Meler. Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga: Englesko-hrvatski rječnik nazivlja marketinga. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.