Razmjenski odnosi u marketingu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000313725/Similar
Glavni autor: Ružić, Drago (Author)
Ostali autori: Tomčić, Zdenko (-), Turkalj, Željko (Illustrator), Ružić, Ivan, ekonomist
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek : Ekonomski fakultet, 2002.
Nakladnička cjelina: Knjižnica Ekonomskog fakulteta, Osijek. [Serija U] ; 101
Predmet:

APA stil citiranja

Ružić, D., Tomčić, Z., Turkalj, Ž., & Ružić, I. (2002). Razmjenski odnosi u marketingu: Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet.

Chicago stil citiranja

Ružić, Drago, Zdenko Tomčić, Željko Turkalj, and Ivan Ružić. Razmjenski odnosi u marketingu: Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.

MLA stil citiranja

Ružić, Drago, Zdenko Tomčić, Željko Turkalj, and Ivan Ružić. Razmjenski odnosi u marketingu: Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.