Razmjenski odnosi u marketingu
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000313725/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Ružić, Drago (Author) |
Ostali autori: | Tomčić, Zdenko (-), Turkalj, Željko (Illustrator), Ružić, Ivan, ekonomist |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Osijek :
Ekonomski fakultet,
2002.
|
Nakladnička cjelina: |
Knjižnica Ekonomskog fakulteta, Osijek. [Serija U] ;
101 |
Predmet: |
APA stil citiranja
Ružić, D., Tomčić, Z., Turkalj, Ž., & Ružić, I. (2002). Razmjenski odnosi u marketingu: Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet.
Chicago stil citiranjaRužić, Drago, Zdenko Tomčić, Željko Turkalj, and Ivan Ružić. Razmjenski odnosi u marketingu: Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.
MLA stil citiranjaRužić, Drago, Zdenko Tomčić, Željko Turkalj, and Ivan Ružić. Razmjenski odnosi u marketingu: Razmjenski odnosi u marketingu : organizacija i provedba. Osijek: Ekonomski fakultet, 2002.