E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000322595/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Turizam 49 (2001), 2 ; str. 175-186 |
Glavni autor: | Horvat, Jasna, ekonomistkinja (-) |
Ostali autori: | Marković, Suzana, ekonomistica (-), Perenčević, Mile |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Horvat, J., Marković, S., & Perenčević, M. (2001). E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu: E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu. Turizam, p. 9.
Chicago stil citiranjaHorvat, Jasna, Suzana Marković, and Mile Perenčević. "E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu: E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu." 2001: 9.
MLA stil citiranjaHorvat, Jasna, Suzana Marković, and Mile Perenčević. "E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu: E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu." 2001: 9.