E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000322595/Similar
Matična publikacija: Turizam
49 (2001), 2 ; str. 175-186
Glavni autor: Horvat, Jasna, ekonomistkinja (-)
Ostali autori: Marković, Suzana, ekonomistica (-), Perenčević, Mile
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Horvat, J., Marković, S., & Perenčević, M. (2001). E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu: E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu. Turizam, p. 9.

Chicago stil citiranja

Horvat, Jasna, Suzana Marković, and Mile Perenčević. "E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu: E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu." 2001: 9.

MLA stil citiranja

Horvat, Jasna, Suzana Marković, and Mile Perenčević. "E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu: E-business i CAWI [computer assisted web interviewing] metoda istraživanja tržišta u turizmu." 2001: 9.