|
|
|
|
LEADER |
01051caa a2200301 ir4500 |
001 |
NSK01000326079 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20180926144705.0 |
008 |
020919s2001 ci ||| ||hrv |
015 |
|
|
|a HP01-6259
|2 HR
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)326434
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)420919083
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000326079
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
080 |
|
|
|a 656.2:338.48
|
100 |
1 |
|
|a Djaković, Miljenko
|
245 |
1 |
0 |
|a Mogućnosti željezničkog prijevoza u optimalnom raspoređivanju europskih turističkih tokova tijekom turističke sezone /
|c Miljenko Djaković, Josip Knežević.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 9 jed
|
504 |
|
|
|a Summary
|
650 |
|
7 |
|a Željeznički promet
|x Turistički značaj
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Knežević, Josip,
|c inženjer prometa
|
773 |
0 |
|
|t Suvremeni promet
|x 0351-1898
|g 21 (2001), 6 ; str. 450-455
|w nsk.(HR-ZaNSK)000001090
|
932 |
|
|
|a da
|
981 |
|
|
|p CRO
|z B12/01
|
998 |
|
|
|a rado0209
|a itep0303
|c ljmo040609
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 00914naa2 2200253 450
|