Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000469284/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Turizam 50 (2002), 1 ; str. 41-48 |
Glavni autor: | Robledo, Marco Antonio (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Robledo, M. A. (2002). Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti: Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti : stanje u hotelijerstvu Španjolske. Turizam.
Chicago stil citiranjaRobledo, Marco Antonio. "Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti: Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti : stanje u hotelijerstvu Španjolske." 2002.
MLA stil citiranjaRobledo, Marco Antonio. "Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti: Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti : stanje u hotelijerstvu Španjolske." 2002.