Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000469284/Similar
Matična publikacija: Turizam
50 (2002), 1 ; str. 41-48
Glavni autor: Robledo, Marco Antonio (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Robledo, M. A. (2002). Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti: Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti : stanje u hotelijerstvu Španjolske. Turizam.

Chicago stil citiranja

Robledo, Marco Antonio. "Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti: Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti : stanje u hotelijerstvu Španjolske." 2002.

MLA stil citiranja

Robledo, Marco Antonio. "Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti: Marketing temeljen na bazama podataka kao strategija konkurentnosti : stanje u hotelijerstvu Španjolske." 2002.