Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000469721/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme (1999/2000[i.e. 2001]), 8/9 ; str. 79-93 |
Glavni autor: | Šepić, Nataša (-) |
Ostali autori: | Kolić-Vehovec, Svjetlana (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Šepić, N., & Kolić-Vehovec, S. (2001). Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja: Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja. Psihologijske teme.
Chicago stil citiranjaŠepić, Nataša, and Svjetlana Kolić-Vehovec. "Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja: Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja." 2001.
MLA stil citiranjaŠepić, Nataša, and Svjetlana Kolić-Vehovec. "Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja: Kognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja." 2001.