|
|
|
|
LEADER |
01682cam a2200421 ir4500 |
001 |
NSK01000488613 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20211206161829.0 |
008 |
030627s1999 xxua 001 0 eng |
020 |
|
|
|a 157230443X
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)489400
|
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)430627026
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000488613
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
044 |
|
|
|a us
|
080 |
1 |
|
|a 37.016:028
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 37.091.3:81
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 028.6
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 81'24
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (73)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (082)
|2 2011
|
245 |
0 |
0 |
|a Best practices in literacy instruction /
|c Linda B. Gambrell ... [et al.], editors ; Susan Anders Mazzoni, assistant to the editors ; series foreword by Louise Cherry Wilkinson ; foreword by Dorothy S. Strickland.
|
260 |
|
|
|a New York ;
|a London :
|b The Guilford Press,
|c cop. 1999.
|
300 |
|
|
|a XXIII, 336 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm.
|
490 |
0 |
|
|a The Rutgers invitational symposia on education
|
500 |
|
|
|a Predgovor: str. XIX-XX
|
504 |
|
|
|a Bibliografija uz svaki rad
|
504 |
|
|
|a Kazalo
|
650 |
|
7 |
|a Jezično umijeće
|z Sjedinjene Američke Države
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Čitanje s razumijevanjem
|z Sjedinjene Američke Države
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Pismenost
|x Nastava i učenje
|z Sjedinjene Američke Države
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Jezik i jezici
|x Nastava i učenje
|z Sjedinjene Američke Države
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Gambrell, Linda B.
|4 edt
|
760 |
0 |
|
|t The Rutgers invitational symposia on education
|w nsk.(HR-ZaNSK)000488149
|
998 |
|
|
|m ikrk0306
|m vhop0306
|c zvdo040413
|o d3pc0405
|o d3pc0409
|c rjkp150522
|c lmvi2112
|
876 |
|
|
|e DM
|a 928/03
|
886 |
0 |
|
|2 unimarc
|b 01164nam2 2200301 450
|