PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000496505/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremeno poduzetništvo 9 (2002), 9 ; str. 144-154 |
Glavni autor: | Fučkan, Đurđica (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Fučkan, Đ. (2002). PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja: PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja. Suvremeno poduzetništvo.
Chicago stil citiranjaFučkan, Đurđica. "PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja: PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja." 2002.
MLA stil citiranjaFučkan, Đurđica. "PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja: PIMS istraživanje, tržišni udio i krivulja iskustva kao okosnice strateškog planiranja." 2002.